VOCEA ROMÂNIEI: Lider de audienţă marţi seară

Emisiunea "Vocea României" de la Pro TV a fost lider de audienţă, marţi seară, peste două milioane de telespectatori urmărind cea de-a doua ediţie a confruntărilor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
745 afișări
Imaginea articolului VOCEA ROMÂNIEI: Lider de audienţă marţi seară

VOCEA ROMÂNIEI: Lider de audienţă marţi seară

Emoţia şi tensiunea au atins din nou cote maxime la "Vocea României", super show-ul de la Pro TV. Voci extraordinare au luat şi de această dată cu asalt scena, punându-i în mare dificultate pe cei patru antrenori. Loredana, Smiley, Marius Moga şi Horia Brenciu şi-au prezentat cu entuziasm şi mândrie duetele pregătite pentru această etapă a show-ului, iar rezultatele obţinute de elevii lor pe scenă au făcut decizia finală şi mai dificilă.

"Ringul" de la "Vocea României" a fost locul de desfăşurare a unor bătălii muzicale de senzaţie, ce i-au ţinut pe telespectatorii Pro TV într-un număr foarte mare în faţa televizoarelor. Astfel, marţi, 8 noiembrie, Pro TV a adunat în faţa micilor ecrane, în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21.11, peste două milioane de telespectatori din România. Şi la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV obţinea în minutul de aur, de la 21.08, 13,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 34,9%. În acest minut, Antena 1 obţinea doar 4,4 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă.

Pro TV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public, pe toată durata emisiunii (20.14 - 22.23). Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Pro TV înregistra o audienţă medie de 9,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,1% , în timp ce Antena 1 obţinea aproape jumătate, 5,5 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă. Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat 8,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,6%, Antena 1 obţinând doar 5,5 puncte de rating şi 12,4% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici