"Vocea României", lider de audienţă marţi seară la Pro TV

"Vocea României" a răsunat în toată ţara marţi seară, emisiunea difuzată la Pro TV între orele 20.15-22.19 adunând în faţa micilor ecrane, în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21.28, aproape două milioane şi jumătate de telespectatori.

Urmărește
607 afișări
Imaginea articolului "Vocea României", lider de audienţă marţi seară la Pro TV

"Vocea României" a răsunat în toată ţara, fiind lider de audienţă marţi seară la Pro TV

În minutul de aur, de la 21.48, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra 14,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 37,5%. În acest minut, Antena 1 obţinea doar 3,2 puncte de rating şi 8,4% cotă de piaţă, informează Pro TV.

Pro TV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra o audienţă medie de 10,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,2%, în timp ce Antena 1 obţinea mai puţin de jumătate, 4,3 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.

Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat tot o audienţă dublă faţă de cea a competitorului său direct. În timp ce Pro TV obţinea 8,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20,2%, Antena 1 înregistra doar 5,1 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.

Marţi seară, la Pro TV, un nigerian şi o tânără de origine maghiară au dorit să arate că şi ei pot deveni "Vocea României", în timp ce doi fraţi au cântat pentru a-i convinge pe antrenori să se întoarcă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici