- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (17.09.2009, 14:47)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Walt Disney lansează în România Disney Channel
Compania Walt Disney va lansa oficial, sâmbătă, pe piaţa din România, postul TV pentru copii şi adolescenţi Disney Channel, potrivit lui Maciej Bral, vicepreşedinte şi manager general al Disney Channel, divizia Europa Centrală şi de Est.
Urmărește
1098 afișări
Walt Disney lansează în România Disney Channel (Imagine: Mediafax Foto)
"Suntem încântaţi că lansăm Disney Channel în România, pe 19 septembrie, şi suntem încrezători că noul canal TV va fi preferatul copiilor şi al familiilor acestora datorită grilei unice de filme şi seriale. În ultimii ani, Disney Channel a devenit prima opţiune a copiilor şi familiilor din întreaga lume. Acest succes are la bază angajamentul nostru de a crea programe de cea mai bună calitate pentru copii de pretutindeni, fie că locuiesc în Bucureşti, Londra sau Los Angeles", a declarat Bral.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
Printre programele marca Disney care vor fi transmise începând de sâmbătă şi în România, se numără serialul de animaţie "Phineas şi Ferb", serialul "Jonas", avându-i în rolurile principale pe artiştii Jonas Brothers, premiaţi cu discuri de platină şi serialul "Hannah Montana", care o are ca protagonistă pe actriţa Miley Cyrus.
În plus, Disney Channel va transmite şi filme originale precum "High School Musical" şi "Princess Protection Programme", care au înregistrat mari succese la nivel mondial.
Totodată canalul va include zilnic seria de programe de divertisment pentru preşcolari "Playhouse Disney", axate pe învăţare.
În cadrul acestui bloc de programe vor rula seriale de desene animate precum "Mickey Mouse Clubhouse" şi "Manny Iscusitul".
"Europa de Sud-Est este o piaţă foarte importantă pentru noi, de aceea intenţionăm ca, până la finalul acestui an calendaristic, programele Disney să fie recepţionate în 13 milioane de gospodării din regiune", a mai spus Bral.
"Esenţiale pentru brandul nostru sunt conţinuturile. Misiunea noastră este să distribuim conţinuturi relevante pentru copii de peste tot, indiferent că locuiesc în Bucureşti sau la Varşovia", a mai adăugat el.
Lansarea postului pentru copii Disney Channel în România este susţinută printr-o campanie integrată de marketing, care include spoturi TV, activităţi online, o campanie media de print, precum şi o acţiune experimentală.
Campania de marketing care sprijină lansarea Disney Channel, fosta televiziune Jetix, are ca scop fidelizarea faţă de brand a audienţei - copiii cu vârste cuprinse între 6 şi 14 ani.
Principala activitate a campaniei este un concurs, "Be a Disney Channel Star", menit să descopere o nouă generaţie de tinere talente muzicale din România.
Concursul va include cinci audiţii în principalele oraşe din România şi va debuta la sfârşitul lunii septembrie.
Copii, cu vârste cuprinse între 7 si 16 ani, vor interpreta unul dintre cântecele din serialul "Hannah Montana" de pe Disney Channel, în faţa unui juriu specializat.
Finaliştii se vor înfrunta în direct la Disney Channel, în marea finală din decembrie. Spoturi TV, reclame online şi print, precum şi un microsite special dedicat evenimentului vor atrage atenţia asupra fiecărei etape a concursului.
Disney Channel a pregătit şi o campanie "Back-to-School", cu o durată de două săptămâni, în lanţurile de magazine Carrefour din toată ţara, în cadrul căreia copiii vor putea câştiga două bilete la concertul Hannah Montana.
În plus, o campanie online se desfăşoară începând cu 1 septembrie şi include o serie de teasere online, precum şi o versiune îmbunătăţită a Yahoo!Messenger care va prezenta copiilor ultimele noutăţi despre lansarea postului. Utilizatorii portalului pentru adolescenţi Bravonet.ro vor avea acces la un conţinut exclusiv şi interactiv.
Campanii de bannere vor fi difuzate pe site-uri de divertisment pentru copii şi părinţi, inclusiv pe trilulilu.ro, escoala.ro şi clopotel.ro, precum şi pe site-uri de media&advertising: iqads.ro şi iaa.ro.
"Disney Channel are o viziune unică despre publicul său. Această campanie integrată de marketing a fost dezvoltată pentru a le permite copiilor şi familiilor din România să intre în contact cu postul TV şi cu showurile lui de succes, prin mijloace de comunicare atent selectate, pentru a genera entuziasm privind lansarea canalului pe 19 septembrie", a spus Maciej Bral, Vicepreşedinte şi Manager General Disney Channels, Europa Centrală şi de Est.
În luna februarie 2009, compania Disney a anunţat că televiziunea pentru copii Jetix din Franţa îşi va schimba identitatea, primind denumirea Disney XD, începând cu 1 aprilie. Postul francez Jetix a fost primul canal din Europa din reţeaua Jetix care a primit denumirea Disney XD. Numele Disney XD era deja folosit în Statele Unite.
Citește pe alephnews.ro: Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Hamas se declară „pregătiți de încetarea focului”, dar acuză Israel că nu oferă „nicio propunere serioasă”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe