Workshop de distribuţie de film şi marketing ţinut de Thomas Mai la TIFF 2011

Cel mai apreciat expert, la ora actuală, din domeniul distribuţiei de film şi marketing, Thomas Mai, va susţine, în 10 iunie, un workshop la TIFF, aplicat şi dedicat "Crowdfunding-ului, Social Media şi Distribuţiei 2.0.", se arată într-un comunicat de presă remis, sâmbătă, de organizatorii TIFF.

Urmărește
16 afișări

Astfel, profesioniştii industriei de film români, dar şi invitaţii străini ai festivalului (producători, distribuitori, regizori), cei ce activează în domenii precum Marketing, Relaţii publice, Vânzări, dar şi toţi cei interesaţi de modul în care se poate promova rapid şi eficient un "produs" prin intermediul Internetului, au acum şansa să aprofundeze secretele platformelor de socializare online, transmite corespondentul MEDIAFAX..

Timp de şapte ore, în baza unui plan de lucru intensiv, participanţii la workshop vor putea să descopere şi să înţeleagă modul prin care social-media poate funcţiona pentru obţinerea de finanţări pentru o producţie de film, cât şi pentru distribuţia şi vânzarea filmelor.

Conform sursei citate, astăzi industria de film, şi nu numai, apelează la platformele social media cu înverşunare. Internetul a devenit o alternativă esenţială şi complementară, totodată, promovării şi distribuţiei de film, cât şi obţinerii de fonduri necesare realizării unui film. Producătorul de film are şansa să acţioneze pe cont propriu în ceea ce priveşte finanţarea, promovarea şi distribuţia filmelor pe care le realizează apelând la mediul online.

"Este important să ştie cum să o facă, pentru a beneficia de rezultate rapide şi vizibile. Acelaşi lucru este valabil pentru toţi ce ce îşi doresc să obţină, într-un termen scurt, un impact puternic pentru produsele pe care le promovează. Social media a devenit soluţia ideală prin care se poate face cunoscut un produs– fie el un film, o idee, un eveniment, un album de muzică", se arată în comunicat.

Thomas Mai este cunoscut pentru experienţa sa în acest domeniu, ţinând prelegeri şi oferind consultaţii pe teme de finanţare, marketing, distribuţie de film şi New Media în întreaga lume. A ţinut prezentări la 19 workshop-uri din jurul lumii. Thomas a fost sales agent timp de 14 ani, perioadă în care a vândut filmele realizate de regizori precum Lars von Trier, Lukas Moodyson, Thomas Vinterberg şi mulţi alţii.

A produs patru lung metraje: The Eighteenth, Possessed, Don’s Plum, şi One Point O, fiind recompensat cu numeroase distincţii.

"Este important ca cei ce doresc să ţină pasul cu timpurile în care îşi desfăşoară activitatea să descopere şi să aprofundeze tehnicile de folosire a social media. De aceea, TIFF propune acest workshop esenţial şi extrem de folositor, în premieră pentru România", se mai arată în comunicat.

TIFF 2011 are loc între 3 şi 12 iunie la Cluj-Napoca şi 15 şi 19 iunie la Sibiu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici