YAHOO a atras în iulie mai mulţi vizitatori decât GOOGLE în SUA, pentru prima dată din 2011

Yahoo a atras în luna iulie mai mulţi vizitatori americani decât Google pentru prima dată din mai 2011, indicând că planurile de redresare au început să dea roade.

Urmărește
825 afișări
Imaginea articolului YAHOO a atras în iulie mai mulţi vizitatori decât GOOGLE în SUA, pentru prima dată din 2011

YAHOO a atras în iulie mai mulţi vizitatori decât GOOGLE în SUA, pentru prima dată din 2011 (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

Site-urile Yahoo au atras peste 196 milioane de vizitatori în luna iulie, cu 21% mai mulţi faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor ComScore, transmite Bloomberg.

Astfel, Yahoo a întrecut Google cu 4,3 milioane de vizitatori. Google, care operează cel mai popular motor de căutare din lume, a înregistrat 191,7 milioane de vizitatori din SUA în iulie, în creştere cu mai puţin de 1%.

Datele nu includ serviciul Tumlr, cumpărat recent de Yahoo, şi nici numărul de utilizatori de pe platforme mobile, precum smartphone-uri şi tablete.

Directorul general al Yahoo, Marissa Mayer, declara în luna iulie că creşterea numărului de utilizatori va conduce la îmbunătăţirea rezultatelor financiare ale companiei. Mayer a fost numită CEO la Yahoo în luna iulie a anului trecut, după ce a petrecut câţiva ani la Google.

Veniturile Yahoo au scăzut în trimestrul al doilea cu 1%, la 1,07 miliarde de dolari, uşor sub estimările analiştilor.

Acţiunile Yahoo au închis joi la New York în ucare cu 3,1%, în timp ce Google a crescut cu 1%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici