YouTube devine concurentul televiziunilor în 2017: Plănuieşte să lanseze "Unplugged", un serviciu TV

YouTube lucrează la un serviciu de televiziune pe bază de abonament, denumit "Unplugged" pentru distribuitorii de cablu, oferind accesul la o serie de emisiuni TV în direct, totul la un preţ fix, proiectul fiind una dintre priorităţile gigantului video şi urmând să fie lansat în 2017.

Urmărește
2206 afișări
Imaginea articolului YouTube devine concurentul televiziunilor în 2017: Plănuieşte să lanseze "Unplugged", un serviciu TV

YouTube devine concurentul televiziunilor în 2017: Plănuieşte să lanseze "Unplugged", un serviciu TV (Imagine AFP / Mediafax Foto)

Vestea a apărut miercuri, pe Bloomberg şi a venit în aceeaşi zi în care Hulu a anunţat că va oferi un pachet de canale TV prin cablu şi prin comunicaţie radio în colaborare cu mai multe reţele de distribuţie prin cablu. Se pare că YouTube ar purta discuţii cu marile companii media precum CBS şi Viacom, NBCUniversal, Twenty-First Century Fox Inc., dar încă nu s-a bătut palma în acest sens.

YouTube, o unitate a Alphabet Inc., principalul serviciu de Internet al Google, planifică să capteze abonaţi interesaţi de conţinut premium video. Unplugged ar aduce mai mult conţinut premium pe serviciul web al YouTube şi pe aplicaţiile mobile. YouTube nu a dorit să comenteze acest subiect, informează Bloomberg.

"Dorim să oferim o paletă mai largă de servicii pentru fanii YouTube - mai multe modalităţi de a-i pune în legătură cu creatorii şi între ei, şi mai multe modalităţi pentru aceştia de a genera conţinut", a exprimat Sundar Pichai, directorul executiv al Google, într-o scrisoare către deţinătorii Alphabet, săptămâna trecută. "Am început această călătorie cu aplicaţii specializate cum ar fi YouTube Kids, precum şi prin serviciu de abonament al YouTube Red."

Această decizie subliniază schimbările masive care au loc în industria TV, reţelele de televiziune furând idei de la adversarii din lumea tehnologiei pentru a recâştiga publicul, în special tineretul.

Compania YouTube a explorat un astfel de serviciu încă din 2012, dar îşi canalizează eforturile pentru a lansa acest serviciu în 2017. YouTube plănuieşte să ofere un pachet de canale TV de bază la un preţ de 35 de dolari pe lună, alte pachete speciale oferind şi alte canale pentru o taxă în plus. Acest lucru este similar cu ceea ce face SlingTV şi ceea ce se pare că intenţiona şi Apple să facă prin discuţiile cu companiile media, înainte de a sista aceste planuri.

Acest serviciu de televiziune ar reprezenta o altă sursă de câştig pentru YouTube, oferind şi valorificând conţinutul video, serviciul funcţionând în paralel cu site-ul susţinut prin publicitate online şi cu YouTube Red fără reclame, care include conţinut exclusiv precum şi videoclipuri pentru 9.99 de dolari pe lună.

De asemenea, serviciul de distribuţie TV şi media Hulu plănuieşte să lanseze propriul său serviciu de televiziune în anul 2017. Acest lucru a fost confirmat de Mike Hopkins, CEO al Hulu, la Upfront Presentation, prezentarea anuală a companiei. Acesta a declarat că serviciul le va oferi abonaţilor posibilitatea de a vedea atât programe live, cât şi programe la cerere.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici