- Home
- Cultură-Media
- COPENHAGA, (08.03.2010, 12:20)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte modul de a vinde publicitate, pe fondul crizei economice, care a determinat reducerea investiţiilor în advertising, potrivit concluziilor conferinţei World Newspaper Advertising, care a avut loc săptămâna trecută, la Copenhaga, Danemarca.
Urmărește
17 afișări
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Potrivit unui comunicat al WAN-IFRA (World Association of Newspapers and News Publishers), organizatoarea conferinţei, pe fondul diminuării veniturilor din publicitate - o consecinţă a recesiunii -, dar şi al intensificării competiţiei de pe piaţă, ziarele au dezvoltat rapid noi modalităţi de a genera venituri.
La World Newspaper Advertising Conference, care s-a desfăşurat pe parcursul săptămânii trecute şi s-a încheiat vineri, au fost examinate noile tendinţe din industria media, dar şi câteva proiecte neobişnuite, care demonstrează cât de adaptabile pot fi ziarele.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
În cadrul conferinţei au fost dezbătute mai multe teme, printre care modul în care se poate obţine o audienţă mai mare, necesitatea unei cercetări de piaţă privind advertising-ul şi felul în care se pot diversifica sursele de venit în cadrul unei companii media moderne.
Matthew Dodd, vicepreşedinte al departamentului de cercetare şi analiză al Nielsen Online EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), a vorbit despre neajunsurile modelului de publicitate online care măsoară eficienţa unei reclame prin intermediul numărului de click-uri.
"Nu există niciun fel de corelare între numărul de click-uri şi ROI (return on investment). Măsurarea numărului de click-uri este anacronică. De ce continuăm să o folosim? Deoarece suntem leneşi şi brandurile sunt leneşe. Încercăm să îi îndepărtăm pe advertiseri de acest model", a declarat Dodd.
Belinda Beeftink, Associate Director la divizia de cercetare media din cadrul Institute of Practioners in Advertising din Londra, a subliniat importanţa de a cunoaşte obiceiurile de consum media online ale clienţilor, pentru ca targetarea să fie mai eficientă.
Trebuie înţeles "ce fac, cu cine sunt, cât timp petrec făcând o singură activitate sau multiple activităţi, întreaga dimensiune a vieţii reale" a spus Beeftink.
Potrivit participanţilor la conferinţă, două noi tendinţe pe piaţa media se referă la prezenţa ziarelor pe reţelele de socializare şi la încercarea de a găsi metode de publicitate online fără a utiliza soluţiile Google.
"Nu e nevoie să aştepţi să vină Google ca să mănânce mai mult din prânzul tău, poţi face singur asta", a declarat Moritz Wuttke, fondator al companiei NextMedia Initiatives şi fost CEO al reţelei de agenţii Publicitas din Asia şi China, încercând să evidenţieze prin intermediul unei metafore necesitatea companiilor de a găsi soluţii proprii fără a apela la serviciile gigantului american.
World Association of Newspapers, organizaţia globală a industriei ziarelor, cu sediul la Paris, susţine şi promovează libertatea presei şi interesele de business şi profesionale ale ziarelor din întreaga lume. Asociaţia reprezintă 18.000 de ziare şi are ca membre 77 de asociaţii naţionale, companii de publishing şi directori individuali de ziare din 102 ţări, precum şi 12 agenţii de presă şi 11 grupuri de presă regionale şi internaţionale.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:03
-
ieri, 23:10