Prima pagină » Cultură-Media » România are nevoie de o industrie a ziarelor mult mai puternică

România are nevoie de o industrie a ziarelor mult mai puternică

Jim Chisholm, CEO al iMedia Advisory, a declarat la Conferinţa Naţională a Presei, că România are nevoie de o industrie a ziarelor mult mai puternică, pe piaţa media din România ziarele fiind sub-vândute şi există o nevoie reală de dezvoltare, digitalul oferind noi variante în acest sens.
România are nevoie de o industrie a ziarelor mult mai puternică
01 oct. 2008, 17:52, Cultură-Media

Chisholm a precizat că, deşi ziarele româneşti sunt bune din punct de vedere calitativ, iar motivul pentru care au audienţe din ce în ce mai scăzute este că sunt parte a societăţii în care trăim.

"Afacerile în domeniul presei de succes sunt cele care au o viziune extinsă, (…) prea multe ziare se concentrează pe audienţă generalistă", a mai spus Chisholm, precizând totodată că sunt necesare investiţiile în oameni.

În ceea ce priveşte online-ul, reprezentantul iMedia Advisory, a declarat că, de cele mai multe ori, site-urile ziarelor atrag mulţi vizitatori, dar există probleme în ceea ce priveşte impresiile acestor vizitatori asupra siteului.

Conferinţa Naţională a Presei din România se desfăşoară în perioada 1 – 3 octombrie, la Bucureşti.

Aflată la a doua sesiune, Conferinţa Naţională a Presei din România – inovaţia în media este organizată de Media Management Institute, World Association of Newspapers (WAN) şi IFRA.