România are nevoie de o industrie a ziarelor mult mai puternică
Chisholm a precizat că, deşi ziarele româneşti sunt bune din punct de vedere calitativ, iar motivul pentru care au audienţe din ce în ce mai scăzute este că sunt parte a societăţii în care trăim.
"Afacerile în domeniul presei de succes sunt cele care au o viziune extinsă, (…) prea multe ziare se concentrează pe audienţă generalistă", a mai spus Chisholm, precizând totodată că sunt necesare investiţiile în oameni.
În ceea ce priveşte online-ul, reprezentantul iMedia Advisory, a declarat că, de cele mai multe ori, site-urile ziarelor atrag mulţi vizitatori, dar există probleme în ceea ce priveşte impresiile acestor vizitatori asupra siteului.
Conferinţa Naţională a Presei din România se desfăşoară în perioada 1 – 3 octombrie, la Bucureşti.
Aflată la a doua sesiune, Conferinţa Naţională a Presei din România – inovaţia în media este organizată de Media Management Institute, World Association of Newspapers (WAN) şi IFRA.