Potrivit comunicatului, nu va fi difuzat doar conţinut 3D, ci şi conversii în 3D ale conţinutului TV direct din studiourile postului.
Orange, dezvoltatorul tehnologiei utilizate, susţine că această metodă are o calitate mai mare comparativ cu cea a televizoarelor care oferă posibilitatea de a urmări programe TV 3D. Numeroase aparate TV 3D oferă posibilitatea de a converti „live” în 3D toate programele. Totuşi unele păreri despre această tehnologie nu au fost favorabile.
Orange spune despre tehnologia sa, aplicată în studiourile Markiza, că „efectul 3D este în acest caz mai vizibil şi stabil”.
Pentru moment, Markíza nu intenţionează să difuzeze conţinut 3D „real”, dar, dacă ar fi inclus în ofertă, Orange spune că ar fi distribuit fără niciun fel de alte modificări. Pe acelaşi principiu funcţioneaă şi conţinutul HD al Markíza, majoritatea emisiunilor fiind convertite în HD, deşi postul TV a difuzat şi câteva filme originale HD.
Orange şi Markíza devin astfel pionieri în distribuţia 3D în Slovacia.
CME este o companie de media şi divertisment integrată vertical, cu operaţiuni de broadcasting, internet şi conţinut TV care îi conferă poziţia de lider de audienţă în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie totală de aproximativ 50 de milioane de persoane. CME are posturi de televiziune în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, Pro.bg şi Ring.bg), Croaţia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport şi MTV Czech), România (PRO TV, PRO TV Internaţional, Acasă, PRO Cinema, Sport.ro şi MTV România), Slovacia (TV Markíza şi Doma) şi Slovenia (POP TV, Kanal A şi POP Brio).