La fel ca în America Latină, Dusterul indian va fi comercializat sub marca Renault Duster.
Renault va lansa în India cinci modele până la sfârşitul anului viitor şi dezvoltă în acelaşi timp o reţea naţională de servicii pentru a-şi asigura o felie cât mai consistentă dintr-o piaţă aflată în plină explozie.
Primul model introdus de Renault pe piaţa indiană este Fluence, lansat în luna mai, urmat de Koleos pe segmentul SUV premium şi de Duster. Gama va fi completată de un model compact construit pe o platformă a alianţei cu Nissan şi de un vehicol încă necunoscut.
Piaţa indiană creşte cu circa 20% pe an, de la 1,2 milioane de automobile noi vândute în 2005 la 3 milioane estimate pentru 2011. Până în 2015, Renault estimează că India va fi a patra piaţă la nivel mondial.
Renault a prezentat vineri, la salonul auto de la Buenos Aires, un model Duster adaptat pieţei sud-americane, care va fi produs în Brazilia şi lansat în Brazilia şi Argentina în acest an, respectiv în Columbia anul viitor.