- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
36 de branduri internaţionale anunţă că intră pe piaţa românească în 2011
Mitul românilor pasionaţi de modă a depăşit graniţele ţării. Astfel, în plină criză, Bucureştiul a devenit ţinta a numeroase branduri de fashion din lumea întreagă.
36 de branduri internaţionale anunţă că intră pe piaţa românească în 2011 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Numai în cursul acestei luni trei retaileri spun că vor deschide primele lor magazine în România. Cel mai recent anunţ vine din partea Eponge Fashion Paris. Compania va inaugura marţi o unitate, situată în centrul comercial Cocor, din Capitală, unde va vinde românilor îmbrăcăminte, genţi, încălţăminte şi pălării. Tot la începutul lui martie retailerul italian de accesorii vestimentare Calzedonia a intrat pe piaţa locală cu un prim magazin pe bulevardul Magheru.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
La finele acestei luni, pe 25 martie, şi gigantul H&M deschide porţile primei sale unităţi româneşti, în mallul bucureştean Afi Palace Cotroceni. Până în vară, hainele brandului suedez vor putea fi cumpărate din alte patru magazine bucureştene şi din unul din Braşov, potrivit datelor companiei.
Alte 36 de branduri internaţionale şi-au manifestat interesul pentru extinderea afacerilor în România, chiar din cursul acestui an. "Interesul pentru expansiune în 2011 se bazează pe următoarea premisă: economia îşi va relua creşterea, iar comercianţii doresc achiziţionarea sau închirierea de locaţii prime, care să le asigure cote de piaţă în creştere", se arată într-un studiu al companiei de consultanţă CB Richard Ellis.
Citeşte mai multe despre brandurile internaţionale care intră pe piaţa românească în 2011 pe www.gandul.info
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO