- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro
Unul dintre cele mai puternice efecte pe care le-a avut criza asupra pieţei construcţiilor în 2009 a fost polarizarea vânzărilor între segmentul mediu şi cel de lux, mai ales în sectorul amenajărilor interioare, unde se fac cele mai dese achiziţii de materiale.
A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Situaţia a continuat şi chiar s-a acutizat în primul semestru al acestui an, iar principalii jucători din sectorul de amenajări au fost nevoiţi să-şi schimbe strategia de vânzare şi să promoveze mai mult produsele de lux.
Mulţi distribuitori de obiecte sanitare sau plăci ceramice au pierdut clienţii din clasa medie, pentru că odată cu acutizarea crizei aceştia nu au mai investit în achiziţia de materiale de construcţii, chiar dacă aveau bani, fiind mai precauţi.
Citeşte mai multe despre baia de 10.000 de euro pe www.zf.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
-
Alegerile prezidenţiale din SUA 2024: Măsuri de securitate, luate în ziua votului în mai multe state americane
-
Viktor Orbán ia în batjocură ideea că România este mai bună decât Ungaria: „Cine crede asta, să se mute acolo”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO