Încă un business pus la pământ de pandemie. De data asta, vorbim de un boutique care avea porţile deschise mai ales pentru doamne. Tudor Mihăilă comericializa produse pe bază de aloe vera. Şi spune că anul trecut avea vânzări de cel puţin 1.500 euro pe lună.
Importa materia primă din Creta. Aşa că atunci când transportatorii au început să anuleze din rute, el nu mai avea cu ce să-şi alimenteze stocul. Cu toate că 90% din clienţii săi încă mai comandau în pandemie, curând oferta nu mai putea satisface cererea.
TUDOR MIHĂILĂ, owner Regina Plant: Consumatorii noştrii erau în principiu doamne între 20 şi 40 de ani. Cumpărau foarte mult pentru uz intern pentru a-şi întări imunitatea. Cel mai bine vândut produs era frunza de aloe vera mare. În momentul în care l-am oprit am simţit că m-am eliberat de o povară, pentru că pe perioda pandemiei chiar devenise o povară. Stăteam în continuare cu stres când primesc următorul colect, când pot să-mi refac stocurile.
Tudor are şi un mesaj pentru noua guvernare. În afară de rapiditate şi deschidere pentru mediul de business, el spune că noii miniştrii trebuie să aibă în vedere şi alte lucruri.
TUDOR MIHĂILĂ, owner Regina Plant: Haideţi să încurajăm agricultorii să facă agricultură într-un mod sustenabil. Haideţi să vedem cum facem cu energia pentru că în continuare stăm foarte mult pe energie de cărbuni. Cred că avem oportunitatea asta.