- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
AC&co. lansează primul shop online ȋn România, ȋn 2024, iar ȋn următorul an va deschide şase noi magazine fizice ȋn ţara noastră
Brandul internaţional de îmbrăcăminte pentru bărbaţi AC&co. a ȋnregistrat, anul trecut, o creştere importantă a vânzărilor online - +350% pe Zalando şi +100% pe FashionDays. Ȋn 2024, retailerul va lansa propriile shopuri online, ȋn România şi Germania. Compania plănuieşte să ajungă de la 19 la 25 de magazine fizice ȋn ţara noastră, adică să deschidă şase noi unităţi, până ȋn 2025.
AC&co. lansează primul shop online ȋn România, ȋn 2024, iar ȋn următorul an va deschide şase noi magazine fizice ȋn ţara noastră
,,La AC&co. ne angajăm să oferim cea mai bună experienţă de cumpărături clienţilor noştri, fie în magazin, fie online. Cumpărăturile offline le permit acestora să interacţioneze fizic cu produsele noastre, ajutaţi de consilieri experimentaţi, în timp ce achiziţiile online le oferă flexibilitatea de a-şi comanda ţinutele fără a se deplasa. Suntem încântaţi să ne dezvoltăm canalele de vânzări la nivel european, deoarece vedem un potenţial uriaş în piaţa de pe continent”, declară Osman Cavusoglu, Director General al AC&co.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
-
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
-
Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
AC&co. îşi propune să devină un brand global atât ȋn mediul virtual, cât şi prin reţeaua de magazine fizice. Pentru a-şi atinge acest obiectiv, compania investeşte ȋn diversificarea şi extinderea canalelor de vânzări din Europa. În prezent, produsele AC&co. sunt accesibile prin Zalando şi Fashiondays în treisprezece ţări europene. Vânzările pe cele două platforme au crescut cu 350%, respectiv cu 100%, în 2023 faţă de 2022. Pe baza acestui succes, AC&co. va lansa propriul shop online în 2024, debutând pe pieţele din Germania şi România.
Ȋn ceea ce priveşte strategia de extindere a magazinelor fizice, compania îşi propune să ajungă la 30 de unităţi în Germania şi 25 ȋn România, până în 2025. Ȋn prezent, ȋn ţara noastră sunt 19 locaţii AC&co. Ȋn Marea Britanie şi Italia brandul vizează deschiderea a 10, respectiv 20 de magazine noi, în următorii doi ani.
AC&co. deţine peste 350 de magazine, ȋn 16 ţări. Primele unităţi au fost deschise în România, în 2017. Recent, au intrat pe pieţele din Marea Britanie şi Italia, prin inaugurarea de noi locaţii ȋn Londra, în septembrie 2023, şi Roma şi Milano, la ȋnceputul anului 2024. Compania vizează extinderea pe piaţa olandeză.
AC&co. mizează pe conceptul de eleganţă accesibilă
AC&co. se concentrează pe tehnologie de ultimă generaţie şi materiale de înaltă calitate, cu inspiraţie din moda atemporală şi ţinând cont de nevoile bărbatului modern. Catalogul AC&co. include piese esenţiale precum tricouri, bluze şi lenjerie intimă, piese clasice precum jachete, treninguri şi încălţăminte, precum şi articole de lux accesibile, precum smokinguri şi costume. Produsele sunt realizate din materiale care resping apa şi petele, sunt uşor de călcat şi nu se şifonează.
Utilizarea materialelor premium şi păstrarea unui preţ accesibil sunt posibile datorită asocierii cu Altinyildiz Textile, compania soră a AC&co. Cu peste 70 de ani de experienţă, producătorul turc este renumit pentru produsele textile de înaltă calitate. De la început, Altinyildiz Textile a asigurat calitatea materialelor prin ţesere, vopsire şi finisare în propria unitate. Pentru aceasta, compania a obţinut prestigiosul Certificat de Calitate ISO 9001 în 1992. În plus, firma a fost acceptată în Australian Super Fine Wool Growers Association, în 1996.
Altinyildiz Textile furnizează materiale de calitate superioară unui număr mare de jucători globali din industria modei, începând cu 1997. Parteneriatul cu acest producător permite AC&co. să ofere aceeaşi calitate ca şi alte branduri internaţionale de modă masculină, dar la preţuri accesibile, spre deosebire de concurenţii săi din piaţă.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO