- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Adidas: Restructurarea Reebok nu decurge suficient de rapid
Directorul general executiv al Adidas, Herbert Hainer, consideră că, deşi grupul german "a reuşit progrese semnificative" în ceea ce priveşte restructurarea mărcii americane Reebok, procedurile nu decurg destul de rapid, potrivit ziarului Welt am Sonntag.
Directorul general executiv al Adidas, Herbert Hainer (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Înregistrăm progrese semnificative cu Reebok", a declarat oficialul, întrebat dacă Adidas analizează vânzarea mărcii americane, însă a adăugat că restructurarea nu este "suficient de rapidă".
Grupul german a preluat Reebok în 2006, pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa articolelor de vestimentaţie sport clasice în competiţia cu liderul mondial Nike.
Reebok însă are probleme mari, în special în America de Nord, unde Adidas a înregistrat o cădere de 14% a vânzărilor în primele trei luni ale acestui an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Totodată, Hainer a arătat că falimentul retailerului german Arcandor nu va avea consecinţe importante asupra operaţiunilor Adidas.
Adidas şi-a limitat expunerea comercială la lanţul de magazine universale Karstadt al Arcandor şi a oprit din timp livrările către retailer, potrivit oficialului citat.
Adidas a anunţat, în luna mai, că va închide mai multe reprezentanţe regionale din Europa şi Asia şi ar putea renunţa la unele magazine, pentru a economisi 100 milioane euro, după ce costurile ridicate şi problemele de la divizia Reebok au afectat sever rezultatele din primul trimestru al acestui an.
Profitul operaţional al companiei germane a scăzut cu 80% în primele trei luni, la 58 milioane euro, după creşterea cheltuielilor pe pieţele emergente şi costuri uriaşe suportate pentru restructurarea diviziei americane Reebok.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO