- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GALERIE FOTO Advertorial. Ţiriac Auto a deschis porţile showroomului Mercedes-Benz Bucureşti - concept MAR20X
Ţiriac Auto a realizat o nouă investiţie de 850.000 euro, care a făcut posibilă inaugurarea la Bucureşti a showroomului Mercedes-Benz, sub conceptul MAR20X din bulevardul Expoziţiei.
Advertorial. Ţiriac Auto a deschis porţile showroomului Mercedes-Benz Bucureşti - concept MAR20X
Showroomul Ţiriac Auto Mercedes-Benz din Bucureşti este o locaţie flagship pentru Ţiriac Auto, fiind primul, cel mai mare şi mai modern showroom Mercedes-Benz din România, deschis în urmă cu 31 de ani.
Proiectul a urmărit aducerea locaţiei la nivelul noilor standarde de brand, ce reflectă viziunea companiei de a oferi clienţilor experienţa de lux Mercedes-Benz şi servicii de cea mai înaltă calitate.
Investiţia curentă a Ţiriac Auto reprezintă o parte a procesului de implementare a acestui nou model de retail în toate locaţiile sale Mercedes-Benz din ţară, planificat a se derula până în anul 2025, investiţie estimată la un total de peste 3,2 milioane euro.
Ţiriac Auto urmăreşte, prin implementarea conceptului MAR20X, ca dincolo de designul locaţiilor, să optimizeze procesele, rolurile şi integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experienţă memorabilă şi eficientă, incluzând acordarea de consultanţă specializată şi soluţii personalizate pentru orice tip de solicitare.
“Cel mai important este faptul că întregul showroom Mercedes-Benz îşi propune să ofere o experienţă de brand consistentă, precum şi produse şi servicii de cea mai înaltă calitate. MAR20X înseamnă poziţionarea clienţilor în centrul activităţilor noastre, este gândit şi creat pentru a oferi tuturor celor care ne vizitează, o experienţă unică, modernă şi digitalizată. Suntem încântaţi că am implementat deja acest concept în showroomurile Ţiriac Auto Mercedes-Benz din Braşov şi Bucureşti şi urmează re-lansarea locaţiilor Ţiriac Auto din Oradea, Bacău şi Piteşti”, a declarat Marius Marian (foto), CEO Ţiriac Auto.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Prima prelevare de organe la Spitalul Grigore Alexandrescu de la o tânără aflată în moarte cerebrală
“În timp ce Mercedes-Benz trece prin cea mai mare transformare din istorie, există un lucru care rămâne neschimbat şi acesta este angajamentul nostru faţă de clienţii noştri. MAR20X este răspunsul la chemarea viitorului şi la nevoile clienţilor din ce în ce mai diverşi, cu aşteptări din ce în ce mai diferite. Prin MAR20x, showroom-ul este mai mult decât un punct de vânzare, acesta devine un spaţiu de experienţă. Integrând perfect elementele de arhitectură şi design, oameni şi procese, IT şi media, MAR20X oferă o experienţă superioară clienţilor noştri, unde nevoile lor sunt prioritizate”, a declarat Elmar Grutschnig, CFO Mercedes-Benz România.
Principiile de bază ale MAR20X, un model orientat către client:
Arhitectura, utilizarea elementelor media şi procesele din showroom sunt privite ca parţi integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experienţă în reprezentanţă caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienţii sunt primiţi, procese cursive şi consultanţă la standardele zilei de astăzi:
• Arhitectura locaţiilor MAR20X: dinamic, agil şi primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacţiune cu brandul şi produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri şi faţadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate şi siguranţă.
• Integrarea elementelor media: acestea extind posibilităţile prin care consultanţii pot explica aspectele tehnice ale produselor şi susţin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experienţe unice.
• Procesul de consultanţă auto este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienţilor, la configurarea autovehiculului dorit.
• Format modular: alegerea locului de consultanţă este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, corelat funcţiei dorite – consultanţă pentru vânzare sau servicii pentru clienţi, în baza nevoilor acestora;
• Procese îmbunătăţite şi o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanţii au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularităţile fiecărui client. Aceştia beneficiază de un spaţiu comun, fără locuri predefinite şi restricţii, pentru a se adapta noului flux de interacţiune cu clienţii;
• Recepţie proactivă şi un proces cursiv de consultanţă: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerinţele acestuia;
Noul concept showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienţii săi.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO