- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Afacerile Adidas şi Puma, afectate de epidemia de coronavirus
- Producătorii germani de articole sportive Adidas şi Puma au avertizat că epidemia de coronavirus le va afecta afacerile din China
- Mai multe magazine vor fi închise
- Numărului turiştilor care călătoresc şi cumpără pe alte pieţe este în scădere
Adidas şi Puma avertizează că epidemia de coronavirus le va afecta afacerile
Adidas şi Puma realizează aproape o treime din vânzări în Asia, o piaţă majoră de creştere pentru industria articolelor sportive în ultimii ani. Regiunea este, de asemenea, principalul hub de aprovizionare, China fiind un producător important pentru ambele companii.
Adidas a anunţat, miercuri, într-un comunicat, că afacerile din China continentală au scăzut cu aproximativ 85% în perioada Anului Nou Chinez faţă de anul trecut. China este responsabilă pentru 20% din vânzările Adidas în 2018.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un diplomat rus de rang înalt afirmă că Rusia este deschisă la orice discuţii de pace în Ucraina dacă Trump le iniţiază
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
-
România, eliminată din turneul final BJK Cup de Japonia după ce a cedat la dublu
-
Comisia Europeană trimite România în faţa CJUE pentru că nu a colectat şi epurat în mod corespunzător apele uzate
Puma a declarat că se aşteaptă ca epidemia să-i afecteze vânzările şi profiturile în primul trimestru, dar totuşi spera să îşi atingă ţintele pentru 2020, după ce a raportat rezultate peste aşteptăti pentru al patrulea trimestru.
Adidas a declarat că a înregistrat şi un număr mai mic de cumpărători, în special în Japonia şi Coreea de Sud, dar a adăugat că nu a înregistrat încă niciun impact important, cu excepţia Chinei continentale.
Compania a spus că nu poate cuantifica impactul general asupra activităţii sale pentru 2020, adăugând că va oferi mai multe detalii la publicarea rezultatele din 2019, în martie.
Adidas îşi vinde produsele în aproximativ 12.000 de magazine din China, cele mai multe francize şi mai puţin de 500 de magazine proprii. Aproape o cincime din încălţămintea şi îmbrăcămintea vândute sunt produse în ţară, iar o purtătoare de cuvânt a Adidas a declarat că firma lucrează pentru atenuarea impactului asupra aprovizionării, fără a da detalii.
Puma a spus că mai mult de jumătate din magazinele sale din China au fost închise temporar, iar declinul turismului chinez a afectat şi alte pieţe, în special în Asia, cum ar fi Singapore, Japonia şi Taiwan. Dar compania presupune că situaţia se va normaliza pe termen scurt.
În al patrulea trimestru, Puma a raportat cea mai puternică creştere a vânzărilor în regiunea Asia / Pacific, de 23%.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO