- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Afacerile companiei de curierat DPD România au crescut în primele trei luni cu 28%, la 8,16 mil. lei
Compania de curierat şi logistică Dynamic Parcel Distribution (DPD) România, controlată indirect de Poşta Franceză (La Poste) prin subsidiara GeoPost, a obţinut în primele trei luni o cifră de afaceri de 8,16 milioane lei, în creştere cu 28% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Anul trecut afacerile companiei au fost de peste 30 milioane lei şi vizează în acest an o creştere de 25%, la 37,5 milioane lei.
"Anul 2010 a fost pentru noi anul consolidării pe piaţă. Toate eforturile depuse în ultimii trei ani în vederea dezvoltării şi eficientizării modelului de business al companiei au confirmat în 2010", a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, directorul general al DPD România, Lucian Aldescu.
Potrivit datelor proprii, DPD România a avut anul trecut o cotă de piaţă de 6% şi urmăreşte creşterea acesteia cu un punct procentual în acest an şi cu patru puncte procentuale, la 10% în 2015.
Compania de curierat vrea să investească în acest an 500.000 de euro pentru creşterea eficienţei şi implementarea de servicii noi.
"În acest an vrem să finalizăm modernizarea hub-ului din Bucureşti, după ce anul trecut l-am modernizat pe cel din Sibiu. De asemenea, vrem sa investim în dezvoltarea de noi produse şi servicii, în tehnologie, respectiv să achiziţionăm un nou tip de scanner şi să încheiem procesul de rebranding", a spus Aldescu.
Totodată, compania intenţionează să deschidă un hub în Cluj care să deservească partea de nord-vest a ţării, respectiv Bistriţa, Carei, Satu Mare şi Oradea.
"Nu ştiu când vom deschide pentru că totul depinde de echipa de vânzări care trebuie să găsească clienţi în acea zonă", a declarat directorul comercial, Alin Gherman.
Toţi clienţii companiei sunt persoane juridice, printre aceştia numărându-se Coca Cola, Vodafone, Sensiblu, Germanos, Cora, eMag, ING, La Fântâna, Toyota, Nokia, Petrom şi Unilever.
Principalii concurenţi pe piaţa internă ai DPD sunt Fan Courier şi Cargus.
Un alt plan al companiei vizează intrarea pe piaţa din Republica Moldova.
"Există cereri pentru Republica Moldova, singurele probleme sunt cele referitoare la formalităţile vamale. Momentan dorim să colaborăm cu o companie de acolo, pentru că există piaţă, şi apoi vom vedea dacă achiziţionăm", a menţionat Gherman.
Potrivit propriilor estimări, piaţa de curierat din România va stagna în acest an la aproximativ 160 milioane lei (excluzând serviciile Poştei Române - n.r.), după ce în anii anteriori a scăzut cu 15-20%.
GeoPost a achiziţionat în 2008 compania românească de curierat Pegasus, care a ulterior a devenit DPD România. Compania are o flotă de 250 de autovehicule care livrează 12.000 de colete pe zi, 500 de angajaţi şi 74 de depozite.
Principalul centru de coletărie al companiei este la Sibiu, însă mai deţine unităţi la Bucureşti, Bacău, Braşov şi Buzău. Acoperirea naţională este integrală, iar pe plan extern compania poate efectua livrări în 220 de ţări.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Guvernul PSD – PNL a distribuit presei scrisoarea Guvernului ucrainean trimisă acum 9 luni care explică de ce George Simion are interdicţie în Ucraina
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO