Afacerile Floridelux.ro au crescut cu 40% anul trecut, la 750.000 euro

Grupul FlorideLux.ro, care operează florării online şi offline, a obţinut anul trecut afaceri de 750.000 euro, cu 40% mai mari comparativ cu 2012, susţinute de investiţiile realizate în infrasctructură, logistică şi în promovare, şi vizează în acest an un avans până la 1,2 milioane euro.

Urmărește
170 afișări
Imaginea articolului Afacerile Floridelux.ro au crescut cu 40% anul trecut, la 750.000 euro

"Anul 2013 a fost unul al provocărilor pentru noi. La începutul anului trecut ne-am mutat sediul într-un spaţiu de peste 500 metri pătraţi, care ne permite accesul la toate facilităţile de care avem nevoie pentru a ne desfăşura activitatea optim. Aici avem birourile, camera frigorifică, depozitul şi un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru florişti, iar spaţiul ne permite inclusiv crearea de noi poziţii şi posturi de muncă", a declarat într-un comunicat Marius Dosinescu, CEO şi fondator FlorideLux.ro, grup care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro.

Tot anul trecut, compania a deschis prima florărie din reţeaua FlorideLux în Braşov şi a semnat contractul pentru spaţiul florăriei din Cluj, care urmează să fie deschisă în curând.

Un motor de creştere important a fost şi campania publicitară realizată de operatorul telecom Vodafone, în care florăria FlorideLux şi reprezentantul său, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.

"Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea şi oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generând o creştere imediată de peste 30%, faţă de cea naturală estimată iniţial", a arătat Dosinescu.

Pentru acest an, FlorideLux îşi propune să obţină o cifră de afaceri de până la 1,2 milioane euro, obiectiv condiţionat de puterea de cumpărare a consumatorilor şi de extinderea în sistem de franciză a florăriilor.

"Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumpărare a românilor. Astfel, într-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar în varianta cea mai optimistă, aşteptăm afaceri de 1,25 milioane euro, care includ şi veniturile generate de extinderea reţelei de florării FlorideLux", a precizat Dosinescu.

În prezent, florăria FlorideLux din Braşov generează circa 2% din business-ul grupului, însă în viitor, odată cu extinderea reţelei de florării la nivel naţional, aceastea urmează să genereze peste 50% din cifra totală de afaceri.

Potrivit lui Dosinescu, compania are deja contracte semnate şi spaţii în curs de amenajare în Cluj, Arad şi Piteşti, şi se află în negocieri avansate pentru extinderea reţelei în alte peste 10 oraşe din ţară, printre care Ploieşti, Iaşi, Timişoara şi Oradea.

În ceea ce priveşte vânzările din perioada 1 şi 8 Martie, FlorideLux estimează că vor fi cu până la 30% mai mici faţă de perioada similară a lui 2013, având în vedere că vor fi sâmbăta, zi în care vor lipsi comenzile corporate. Circa 80% din totalul vânzărilor de Marţişor sunt generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici