Afacerile Panasonic România au avansat în anul fiscal încheiat pe 31 martie cu 5%, la 57,8 mil. euro

Panasonic România a înregistrat în anul fiscal încheiat pe 31 martie 2011 un avans cu 5% al afacerilor, la 57,8 milioane euro, a declarat directorul general al companiei, Ştefan Ichim.

Urmărește
19 afișări

"Ritmul redus de creştere a fost influenţat de condiţiile din piaţă, de majorarea TVA, precum şi de presiunea asupra preţurilor, generată de lansările de noi produse", a spus directorul reprezentanţei producătorului japonez de echipamente electronice, IT şi electrocasnice.

În anul fiscal încheiat pe 31 martie 2010, compania a avut afaceri de 55 milioane euro.

"Pentru anul fiscal curent, care a debutat pe 1 aprilie 2011, estimăm o creştere a afacerilor din România cu 20%", a afirmat directorul general al Panasonic România.

Panasonic România a vândut în 2010 peste 1.000 de televizoare 3D, într-o piaţă care s-a ridicat la aproape 4.000 de unităţi.

"La sfârşitul anului, eroziunea preţurilor şi-a pus amprenta asupra vânzărilor. În 2011, ne aşteptăm să continue reducerea preţurilor datorită competiţiei de pe piaţă. Noi am extins gama de produse, am adus în România televizoare 3D fabricate pe baza tehnologiei LED şi ne aşteptăm ca şi concurenţa să lanseze noi modele", a adăugat Ichim.

Pentru acest an, Panasonic România estimează că va dubla vânzările de televizoare 3D, la peste 2.000 de unităţi, în condiţiile în care piaţa va urca de cel puţin două ori, ajungând la 8.000-10.000 unităţi.

"Televizoarele 3D au reprezentat anul trecut în România sub 1% din totalul pieţei de televizoare (fără cele cu tub catodic CRT - n.r.), unde volumul a fost de 500.000 de unităţi. Pentru 2011, ne aşteptăm la o creştere cu 20% a pieţei, la 600.000 de unităţi, şi vrem să atingem o cotă de 7%", a adăugat directorul general al Panasonic România.

Acest avans, conform lui Ichim, are la bază faptul că, după doi ani de criză, românii vor începe să cheltuiască mai mult.

"Ne aşteptăm să revină consumul la plafoanele normale, însă nu va atinge nivelul din 2008. Un alt motiv al creşterii este şi eroziunea preţurilor, fenomen general pe toate pieţele, odată cu noile tehnologii şi produse apărute", a mai spus reprezentantul Panasonic România.

În România, cele mai vândute televizoare sunt cele cu diagonala de 81 centimetri, cu o pondere de 40% din total, fiind urmate de cele cu diagonala de 105 centimetri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici