Află cât mai costă un ARO în era lui Duster
ARO, "legenda" autohtonă a maşinilor de teren, este una dintre mărcile cu cea mai mică devalorizare în timp, potrivit site-urilor specializate în comerţul cu maşini second-hand. Cu toate că de aproape opt ani la uzina din Câmpulung Muscel nu s-a mai asamblat niciun model ARO nou, preţul acestora la mâna a doua nu a fost influenţat deloc într-un sens negativ, ci mai mult, gradul de exclusivism al maşinilor a crescut şi implicit şi preţul maşinilor încă în funcţiune.
Află cât mai costă un ARO în era lui Duster (Imagine: www.zf.ro)
Spre exemplu, un ARO 243 din 2002, cu motor diesel Andoria produs la Braşov, de 2,5 litri costă 8.000 de euro, adică aproape cât un Duster de bază cu vechime sub un an. Cu toate că maşina nu dispune decât de închidere centralizată, servodirecţie şi proiectoare de ceaţă, performanţele în off-road legendare au dus ca acestea să nu-şi piardă mai deloc din valoare în timp.
În cazul în care se găseşte un model Aro cu motor diesel Toyota sau Peugeot, preţurile acestora pot urca chiar şi la peste 10-15.000 de euro, în condiţiile în care multe dintre acestea au fost realizate special pe comandă.
Citeşte mai multe despre preţul unui ARO pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Avertismentul lansat de premierul polonez Tusk: UE trebuie să se înarmeze pentru a „supravieţui” unei lumi incerte
-
Intrarea în Schengen şi deschiderea autostrăzilor de la Craiova la Paşcani încing piaţa de logistică
-
Consiliul UE adoptă recomandări pentru ţările în procedură de deficit excesiv, între care România
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO