Compania se aşteaptă ca livrările să fie mai mici cu 30 sau 40 de avioane faţă de cât se anticipase anterior, dintr-o serie de 210 avioane care ar fi trebuit să fie dotată cu motoare Pratt & Whitney. În schimb, ar urma să fie dotate ori cu motoare utilizate şi în construcţia modelului Airbus A320ceo, ori cu motoare produse de CFM International – un consorţiu format din Safran SA si General Electric Co.
În total, Airbus are planificată construirea a 800 de avioane de toate modelele anul acesta.
Conform Bloomberg, acţiunile companiei Airbus au scăzut, luni, cu 3,2% în urma publicării acestei informaţii.
Airbus A320neo (new engine option) cu toate variantele sale (A319neo, A320neo sau A321neo) este o familie de avioane relativ recent dată în uz, producţia începând în 2012, iar primul zbor comercial a avut loc în 2016.
Potrivit datelor publicate de companie, producţia unui singur aparat se situează între 101,5 milioane de dolari şi 129,5 milioane de dolari, în funcţie de dotări.