Ajutoare de stat pentru companii. Documentele pot fi trimise pe platforma de management şi monitorizare lansată de Ministerul Finanţelor
:format(webp):quality(80)/https://www.mediafax.ro/wp-content/uploads/images/1/1686/16557171/2-35581152-l.jpg)
„Continuăm procesul de digitalizare la nivelul Ministerului de Finanţe şi punem la dispoziţia operatorilor economici un instrument on-line de depunere şi analiză a documentaţiei pentru plata ajutorului de stat. Totodată, platforma va permite o monitorizare eficientă, în timp real, a gradului de implementare prin prisma menţinerii locurilor de muncă create şi realizării investiţiilor asumate prin proiectele finanţate”, a declarat Alexandru Nazare, ministrul Finanţelor.
Platforma asigură transmiterea on-line a documentaţiilor aferente cererilor de acord pentru finanţare şi de plată a ajutorului de stat, informatizarea procesului de analiză a documentaţiei transmise, precum şi monitorizarea în timp real a gradului de implementare şi de respectare a condiţiilor de menţinere a investiţiilor şi a locurilor de muncă aferente proiectelor aprobate spre finanţare de către Ministerul Finanţelor.
Platforma este disponibilă începând de miercuri accesând următoarele link-uri:
- https://mfinante.gov.ro/ro/domenii/ajutorstat
- https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_declaratii
Accesând platforma, operatorii economici vor putea consulta Ghidul de utilizare pentru depunerea online a documentelor necesare obţinerii ajutorului de stat acordat în temeiul H.G. nr. 807/2014.
Prin colectarea tuturor informaţiilor referitoare la cererile de acord pentru finanţare şi de plată, depuse în baza schemei de ajutor de stat, se creează o bază de date completă a proiectelor în curs de aprobare, implementare şi monitorizare.