Ajutoare de stat pentru companii. Documentele pot fi trimise pe platforma de management şi monitorizare lansată de Ministerul Finanţelor

Publicat: 14 04. 2021, 10:53
Actualizat: 14 04. 2021, 10:55
1-35581152-l

„Continuăm procesul de digitalizare la nivelul Ministerului de Finanţe şi punem la dispoziţia operatorilor economici un instrument on-line de depunere şi analiză a documentaţiei pentru plata ajutorului de stat. Totodată, platforma va permite o monitorizare eficientă, în timp real, a gradului de implementare prin prisma menţinerii locurilor de muncă create şi realizării investiţiilor asumate prin proiectele finanţate”, a declarat Alexandru Nazare, ministrul Finanţelor.

Platforma asigură transmiterea on-line a documentaţiilor aferente cererilor de acord pentru finanţare şi de plată a ajutorului de stat, informatizarea procesului de analiză a documentaţiei transmise, precum şi monitorizarea în timp real a gradului de implementare şi de respectare a condiţiilor de menţinere a investiţiilor şi a locurilor de muncă aferente proiectelor aprobate spre finanţare de către Ministerul Finanţelor.

Platforma este disponibilă începând de miercuri accesând următoarele link-uri:

Accesând platforma, operatorii economici vor putea consulta Ghidul de utilizare pentru depunerea online a documentelor necesare obţinerii ajutorului de stat acordat în temeiul H.G. nr. 807/2014.

Prin colectarea tuturor informaţiilor referitoare la cererile de acord pentru finanţare şi de plată, depuse în baza schemei de ajutor de stat, se creează o bază de date completă a proiectelor în curs de aprobare, implementare şi monitorizare.