Prima pagină » Economic » Piaţa de food-delivery din România va ajunge la 600 milioane euro în maxim doi ani

Piaţa de food-delivery din România va ajunge la 600 milioane euro în maxim doi ani

Piaţa de food-delivery din România va ajunge la 600 milioane euro în maxim doi ani
Teona Tomoiaga
16 iul. 2020, 15:49, Economic

Dragoş Bercea este bucătar de peste 10 ani, iar criza COVID-19 l-a forţat să îşi închidă afacerile pe care le conducea împreună cu familia. Spune că nu a stat prea mult pe gânduri şi s-a reorientat către un business care s-a dezvoltat în epidemie şi care îi va permite să muncească în noua realitate: gustul mâncării livrate direct acasă sau la birou.

„Am un hotel şi un restaurant în Predeal şi o sală de evenimente în Braşov şi am fost nevoie să le închid. Foarte repede a trebuit să mă reprofilez şi am venit în Bucureşti cu acest mare proiect de delivery”, povesteşte Dragoş Bercea.

Comenzile de mâncare online au crescut de la 3% spre 15% în criză. Cele mai comandate produse sunt ciorba de pui, mititeii la grătar şi sarmale cu mămăligă. Valoarea medie a unei comenzi este de 20 euro.

„Va rămâne o componentă care într-un an, maxim doi, va ajunge la 600 milioane euro numai pe piaţa din România. Astăzi deja avem o piaţă în România de 500 milioane pe livrare. Am investit aproximativ jumătate de milion în acest proiect”, spune Dragoş Petrescu, fondatorul grupului City Grill.