Documentul a fost semnat de Sebastian Vlădescu, preşedintele comisiei de privatizare şi secretar de stat în Ministerul Economiei şi Finanţelor, şi de negociatorul-şef al Ford, Lyle Waters.
Tăriceanu a declarat, după semnarea contractului, că Automobile Craiova va deveni un contribuabil important la bugetul local, prin nivelul ridicat al taxelor şi impozitelor care vor fi plătite în perioada următoare, şi a apreciat că tranzacţia reprezintă "prima mare investiţie industrială americană în România".
Circa 90% din producţia Ford la Craiova va fi destinată exporturilor pe pieţe europene, iar compania americană nu are în vedere construcţia, la unitatea preluată miercuri, a unui model cu un preţ scăzut, a declarat preşedintele Ford Europa, John Fleming, după semnerea contractului de privatizare.
Fleming nu a precizat ce model sau modele va produce Ford la Craiova.
Întrebat dacă grupul american are în vedere realizarea unui model cu un preţ redus – similar strategiei Renault, proprietarul Automobile Dacia, cu modelul Logan – , Fleming a respins această posibilitate.