- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Alertă pentru aproximativ 2 000 de avioane Boeing 737 rămase la sol din cauza Covid-19
- Administraţia Federală a Aviaţiei (FAA) a emis o alertă.
- Aproximativ 2.000 de exemplare Boeing 737 NG şi Classic sunt ameninţate de coroziune.
- Avioanele au rămas la sol din cauza Covid-19.
Avioanele Boeing 737, rămase la sol din cauza Covid-19, sunt ameninţate de coroziune
Încă o lovitură pentru Boeing 737, a cărui flotă versiunea Max a fost pusă la sol în urma a două accidente fatale, acum mai bine de un an. După ce restricţiile privind călătoriile aeriene, din cauza pandemiei Covid-19, au pus mai multe aeronave în aşteptare, vineri, Administraţia Federală a Aviaţiei (FAA) din SUA a emis o alertă pentru aproximativ 2.000 de avioane 737 NG şi Classic. Faptul că nu au mai zburat de cel puţin şapte zile e posibil „să fi provocat coroziune la nivelul supapelor, care ar putea duce la o dublă defecţiune a motorului“, avertizează FAA.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Alegeri prezidenţiale 2024, primul tur. Unde se pune ştampila şi cum arată buletinul de vot
Boeing spune că a sfătuit deja companiile aeriene să le inspecteze. FAA a cerut inspecţii mai aprofundate pentru 737NGs şi 737s Classic după „patru rapoarte recente privind defecţiunile motorului, care ar fi legate de supapele de control blocate în poziţia deschis“.
„Dacă această supapă se deschide normal la decolare, se poate bloca în poziţia «deschis» în timpul zborului şi ar putea să nu se închidă atunci când puterea este redusă la începutul aterizării, determinând compresorul să se oprească ireversibil şi atunci devine imposibilă repornirea motorului“, specifică FAA. Acest lucru ar putea „duce la o aterizare de urgenţă“ în cele din urmă.
În replică, compania Boeing se arată deschisă pentru inspecţii şi posibile înlocuiri ale pieselor.
Autor Andreea Neblea
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO