Amway România estimează pentru acest an afaceri în creştere cu până la 5%, de la 91 mil. lei în 2010

Compania de vânzări directe Amway România estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creştere cu până la 5%, faţă de nivelul de 91 milioane de lei înregistrat în 2010, pe fondul lansării de produse şi a promoţiilor, a declarat agenţiei MEDIAFAX branch managerul companiei, George Popescu.

Urmărește
13 afișări

Amway România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 91 milioane de lei şi un profit de două milioane de lei, în scădere faţă de 2009, când a rulat 116 milioane de lei şi a avut un câştig de 9,3 milioane de lei.

"Rezultatele au fost influenţate de condiţiile economice locale, de creşterea taxelor şi de scăderea puterii de cumpărare. Am înregistrat şi o reducere semnificativă a profitului, deoarece în structura companiei au avut loc schimbări la nivel euronean, fiind deschis un centru de servicii în Cracovia şi au fost unele influenţe asupra costurilor, însă acum centrul funcţionează bine şi nu va mai avea efecte asupra profitului din acest an", a spus Popescu.

El estimează o uşoară creştere a afacerilor şi a profitului în acest an.

"Piaţa de vânzări directe a fost afectată de condiţiile economice globale. Anul 2010 nu a fost unul uşor. Suntem optimişti şi credem că 2011 va fi mai bun decât 2010, însă nici în acest nu ne putem aştepta la o creştere foarte mare a cifre de afaceri, va fi undeva în jur de 5%, generată de produsele noi pe care le vom aduce pe piaţă şi de promoţiile pe care le vom realiza", a explicat branch managerul companiei de vânzări directe.

El a adăugat că în acest an Amway va lansa în România produse din gamele Nutilite (suplimente alimentare), Artistry (cosmetice) şi Home Care (produse de îngrijire a locuinţei).

Reprezentantul companiei a adăugat că Amway a majorat anul trecut preţurile produselor din portofoliu proporţional cu creşterea TVA, iar în acest an preţurile vor evolua în funcţie de cursul leu/dolar.

Amway România are aproximativ 50.000 de clienţi în baza de date a companiei, majoritatea fiind consumatori şi câteva mii sunt distribuitori. Compania are în România 33 de angajaţi.

Înfiinţată în 1997, Amway România este una dintre filialele companiei americane Amway, parte a grupului Alticor. Produsele din portofoliul Amway sunt fabricate în proporţie de 95% în Statele Unite, iar restul în Irlanda şi Germania.

Pe piaţa vânzărilor directe activează şi companiile Avon, Oriflame, Zepter şi Forever Living Products.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici