Microsoft România l-a numit în funcţia de director de marketing şi business pe Michal Golebiewski

Publicat: 31 08. 2010, 13:22
Actualizat: 06 11. 2012, 17:05

„Sunt încântat de venirea în România şi ocuparea acestei poziţii. Este o oportunitate pentru mine de a utiliza experienţele câştigate în cei 14 ani petrecuţi în Microsoft pentru a conduce filiala din România într-o nouă etapă de excelenţă în business, marketing şi operaţiuni, în parteneriat cu managementul şi angajaţii Microsoft România”, a declarat, într-un comunicat, Golebiewski.

Procesul de selecţie a noului BMO lead a fost finalizat la câteva luni după retragere lui Dan Bulucea.

„BMO lead este o poziţie cheie şi extrem de complexă în Microsoft, suntem convinşi de alegerea făcută şi, în acelaşi timp, încântaţi că Michal a ales Microsoft România”, a spus directorul general al Microsoft România, Călin Tatomir.

Golebiewski şi-a început cariera în Microsoft acum 14 ani şi a ocupat mai multe poziţii în marketing, comunicare şi operaţiuni. Ultima funcţie pe care a avut-o în cadrul filialei din Polonia a Microsoft a fost de Business Planning and Operations Officer, cu responsabilităţi în planificarea proceselor din companie şi alinierea echipelor de marketing şi de vânzări pentru atingerea obiectivelor de business.