ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: AFI Palace Cotroceni - cel mai citat mall în presa online în ianuarie - FOTO

Cel mai citat mall în presa online în luna ianuarie 2015 a fost AFI Palace Cotroceni, urmat de Unirea Shopping Center, Băneasa Shopping City şi Bucureşti Mall, relevă o analiză a Mediafax Monitorizare.

Urmărește
889 afișări
Imaginea articolului ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: AFI Palace Cotroceni - cel mai citat mall în presa online în ianuarie - FOTO

ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: AFI Palace Cotroceni - cel mai citat mall în presa online în ianuarie

La 15 ani de la construcţia primului mall din Bucureşti, retailul bucureştean s-a îmbogăţit cu încă 12 mari centre comerciale. Între timp unul a dispărut (City Mall) şi altul urmează să fie inaugurat în luna aprilie a acestui an (Mega Mall), înregistrând o clasare foarte bună în topul apariţiilor în media online încă înaintea deschiderii.

Luând în considerare interesul publicului şi al presei, Mediafax Monitorizare a realizat în luna ianuarie 2015 o analiză comparativă privind frecvenţa cu care mallurile din Bucureşti au fost menţionate în presa online. Studiul s-a bazat pe monitorizarea a peste 1.200 surse online, atât în luna ianuarie 2014, cât şi în luna ianuarie 2015.

Topul ca număr de citări este în 2015: AFI Palace Cotroceni (295), Unirea Shopping Center (289), Băneasa Shopping City (201), Bucureşti Mall (171), Mega Mall (150), Sun Plaza (145), Plaza Romania (110), Promenada Mall (56), City Mall (51), Grand Arena (31), Liberty Center (13), Jollie Ville (7), Militari Shopping Center (5).

În 2014, numărul unu ca citări în era Unirea Shopping Center (259). Pe locurile următoare au fost AFI Palace Cotroceni (237), Băneasa Shopping City (116), Sun Plaza (113), City Mall (82), Bucureşti Mall (78), Promenada Mall (55), Plaza Romania (17), Liberty Center (14), Mega Mall (13), Militari Shopping Center (8), Grand Arena (3) şi Jollie Ville (1).

În total, în ianuarie 2014 s-au înregistrat 996 menţiuni referitoare la malluri, iar în ianuarie 2015 s-a înregistrat o creştere cu 53% a interesului faţă de acest subiect, numărul menţiunilor ajungând la 1.524, multe articole cu asrfel de menţiuni fiind preluate pe agregatoarele de ştiri.

Mega Mall, Grand Arena, Jolie Ville, Plaza România, Bucureşti Mall au înregistrat creşteri din punct de vedere comunicării online şi al interesului presei, având în 2015 o evoluţie semnificativă (de peste 100%) faţă de 2014 a numărului de apariţii în online. În acelaşi timp Liberty Center, Militari Shopping Center şi City Mall au înregistrat o scădare a interesului (City Mall a dispărut ca mall).

Principalele surse (top 15) care au furnizat informaţii despre acest subiect au fost în 2014: Ziare Live – 34 menţiuni, B365 - 30, Amos News - 25, Ziarul Financiar - 25, Ziarul Profit - 20, România Insider - 18, Gândul - 16, În oraş Bucureşti - 16, Jurnalul - 15, Mediafax - 15, Wall Street - 15, Economica - 14, Pro TV Magazin - 14, România TV – 14 şi Antidotul – 13.

În 2015 top 15 surse care au înregistrat menţiuni referitoare la malluri au fost: Index Ştiri – 83 menţiuni, News Line - 73, DIACAF - 53, Actualităţi - 40, Eva - 33, Pe Scurt - 33, Ştiri Astăzi - 33, Ziare Realitatea - 33, B365 - 26, Ziarul Financiar - 26, Amos News - 24, România TV - 23, Ziare pe Net - 23, Retailers – 19 şi Ziua News – 19, observându-se multe citări pe agregatoarele de ştiri.

Pentru detalii suplimentare referitoare la această analiză puteţi accesa: http://www.monitorizare.mediafax.biz/Site/Pages/Public/contact.aspx.

Ne puteţi contacta şi prin: e-mail la monitorizare@mediafax.ro sau la numărul de telefon: 031/82.56.152

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici