- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.02.2015, 13:23)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Carrefour - cel mai mediatizat dintre marii retalieri - INFOGRAFIC
Carrefour este cel mai bine mediatizat dintre marii retalieri pe parcursul anului trecut, fiind urmat la distanţă de Auchan şi Kaufland, Metro fiind pe primul loc la radio, relevă o amplă analiză a Mediafax Monitorizare privind apariţia în media a marilor retalieri prezenţi în România.
Urmărește
2628 afișări
Mediafax Monitorizare: Carrefour - cel mai mediatizat dintre marii retalieri (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Mediafax Monitorizare a realizat pe parcursul a 13 luni (ianuarie 2014 – ianuarie 2015) o analiză de amploare privind apariţia în media a marilor retalieri prezenţi în România (Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Penny Market, Real şi Selgros). Au fost monitorizate în acest scop 52.641 surse, repartizate după cum urmează: 150 de publicaţii centrale şi suplimente, 230 de publicaţii locale, 8 de posturi radio, 13 de posturi TV, 1.200 de site-uri, 22.000 de bloguri, 12.000 de pagini de Facebook, 17.000 de conturi de Twitter şi 40 de publicaţii internaţionale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Cele mai multe menţiuni în presa tradiţională le-a înregistrat Carrefour. Astfel, din totalul de 9.254 menţiuni 21,6% fac referire la Carrefour, 12,7% la Auchan, 11,2% la Kaufland, 10,6% la Metro, 8,7% la Mega Image, 8,0% la Cora, 7,4% la Selgros, 5,8% la Real, 5,7% la Lidl, 4,9% la Billa şi 3,6% Penny Market.
Carrefour înregistrează cele mai multe menţiuni în presa centrală (1.130), presa locală (616) şi TV (239), iar Metro înregistrează cele mai multe menţiuni la posturile de radio (70).
Tot Carrefour înregistrează cele mai multe menţiuni şi pe paginile de internet – 30% din total. Celelalte 70% de procente au fost distribuite astfel: Kaufland – 17%, Auchan – 17%, Metro – 15%, Cora – 12%, Selgros – 8% şi Real – 1%.
În perioada de referinţă, Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Metro, Real şi Selgros au fost menţionate de 53.560 ori în 2.357 surse online.
Cele 7.823 menţiuni în social media (Facebook, Twitter şi Bloguri) au fost distribuite astfel: Carrefour – 27%, Auchan – 19%, Kaufland – 18%, Cora – 18%, Metro – 13%, Selgros – 5%, şi Real – 0,05%.
Cora, Billa şi Kaufland au fost preferatele presei centrale, iar Carrefour, Auchan şi Metro au atras mai mult atenţia presei locale.
În ceea ce priveşte presa centrală, 53% dintre menţiuni au apărut în publicaţiile cu profil economic, 17% în cele de retail, 12% în cele cu profil generalist–quality, 5% în cele cu profil generalist–tabloid şi 13% în publicaţii cu alt profil.
Principalele tipuri de materiale publicate care au conţinut referiri la marii retalieri au fost: ştiri – 46%, analize – 22% şi prezentări – 9%.
Principalele trei posturi de radio interesate de marii retalieri au fost: Europa FM (41% din menţiuni), RFI (19% din menţiuni) şi Radio Bucureşti (13%). Iar primii trei retalieri prezenţi în jurnalele radio au fost Metro (27% dintre menţiuni), Mega Image (17%) şi Selgros (15%).
Cei mai prezenţi retalieri în jurnalele TV au fost: Carrefour (25% din numărul apariţiilor), Metro (13%), Mega Image şi Auchan (cu câte 12%). 23% din numărul ştirilor despre magazinele de retail au aparţinut Digi 24, 16% - Realitatea TV şi 15% - B1TV.
Referitor la presa internaţională, Metro conduce detaşat la numărul de apariţii - 70,48% dintre acestea aparţinându-i - şi este urmat de Carrefour cu 20,41%, Cora cu 4,98%, Auchan cu 3,79% şi Kaufland cu 0,35%.
(Pentru detalii suplimentare referitoare la această analiză şi la alte analize pe care le putem oferi puteţi accesa: http://www.monitorizare.mediafax.biz/Site/Pages/Public/contact.aspx.
Ne puteţi contacta şi prin: e-mail la monitorizare@mediafax.ro sau la numărul de telefon: 031/82.56.152)
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe