- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (17.07.2015, 12:14)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Cele mai vechi şi cele mai noi mall-uri din Capitală îşi dispută supremaţia în media online - FOTO
Cele mai vechi şi cele mai noi mall-uri din Capitală îşi dispută supremaţia în media online, Anchor Grup, dezvoltatorul celor mai vechi - Bucureşti Mall şi Plaza Romania - şi NEPI, dezvoltatorul Promenada Mall şi Mega Mall, având cele mai multe menţiuni pe online în primele şase luni din 2015.
Urmărește
612 afișări
ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: AFI Palace Cotroceni - cel mai citat mall în presa online în semestrul unu (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)
Luând în considerare interesul publicului şi al presei, Mediafax Monitorizare a realizat o analiză comparativă privind frecvenţa cu care mall-urile din Bucureşti au fost menţionate în presa online. Studiul s-a bazat pe monitorizarea a peste 1.380 de surse online în perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2015.
Astfel, NEPI prin Promenada Mall şi Mega Mall cumulează 2184 citări, fiind înaintea Anchor Grup, care prin Bucureşti Mall şi Plaza Romania întruneşte 1764 citări, însă separat cel mai citat mall în presa online în primele şase luni ale anului 2015 a fost AFI Palace Cotroceni, urmat de Mega Mall, Promenada Mall şi Băneasa Shopping City.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Topul mall-urilor ca număr de citări în primele şase luni ale anului 2015 este: AFI Palace Cotroceni (1252), Mega Mall (1161), Promenada Mall (1023), Băneasa Shopping City (948), Bucureşti Mall (904), Plaza Romania (860), Sun Plaza (718), Unirea Shopping Center (487), Grand Arena (65), Liberty Center (55), Militari Shopping City (54).
Ca pondere în total citări, AFI Palace Cotroceni a avut 17%, Mega Mall - 15%, Promenada Mall - 14%, Băneasa Shopping City -13%, Bucureşti Mall - 12%, Plaza Romania -11%, Sun Plaza - 9%, Unirea Shopping Center - 6%, Grand Arena, Liberty Center şi Militari Shopping City - câte 1%.
Dsitribuţia pe cele şase luni ale semestrului unu arată că Mega Mall a înregistrat cele mai multe referiri în on-line în luna mai, datorită în principal inaugurării de la mijlocul acestei luni, însă chiar şi în aceste condiţii nu a depăşit AFI Palace Cotroceni la total citări pe întreaga perioadă.
Cea mai bună lună pentru patru din cele 11 mall-uri analizate a fost ianuarie, când au înregistrat cele mai multe referinţe comparativ cu celelalte luni ale primului semestru.
Astfel, luna ianuarie fost cea mai performantă ca mediatizare în on-line pentru AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center şi Grand Arena, luna februarie pentru Liberty Center, luna martie pentru Bucureşti Mall şi Militari Shopping City, luna aprilie pentru Plaza Romania, luna mai pentru Mega Mall, Promenada Mall şi Sun Plaza, iar în luna iunie referinţele au fost în general mai modeste, una din cauze fiind venirea verii.
(Pentru detalii suplimentare referitoare la această analiză şi analize similare puteţi accesa: http://www.monitorizare.mediafax.biz/Site/Pages/Public/contact.aspx Ne puteţi contacta şi prin e-mail la: monitorizare@mediafax.ro sau la numărul de telefon 031/82.56.152)
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe