- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Analiză: Produsele pentru încălzirea locuinţei au tendinţa de a tripla vânzările de Black Friday
Produsele pentru încălzirea locuinţei şi accesoriile din această categorie, obiectelesanitare şi cele destinate eficienţei energetice vor fi ”vedetele” Black Friday 2022,potrivit estimărilor retailerului de bricolaj şi materiale de construcţii.
Conform unei analize extinse asupra tendinţelor de consum din perioada reducerilor, cei maimulţi români comandă online produse pentru sezonul rece şi profită de discount-uripentru a se pregăti pentru iarnă. Pe baza acestora, Mathaus estimează o creştere decel putin 15-20% peste anul trecut, în anumite oraşe care au depăşit acest prag şi în2022.
Regiunile Moldova, Muntenia şi Oltenia au cei mai activi consumatori online deproduse de bricolaj şi materiale pentru construcţii se arată în analiza vânzăriloronline de Black Friday 2021. Potrivit datelor, Suceava este judeţul care a înregistratcea mai mare creştere a comenzilor (+94) faţă de media lunară înregistrată în acestjudeţ.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în Rusiei
-
Donald Trump a făcut o numire importantă în consiliul DOGE condus de Elon Musk
-
Avertismentul ministrului german al Apărării: Berlinul trebuie să fie pregătit pentru „războiul hibrid” al Rusiei
Alte judeţe care au intrat în topul celor mai mari consumatori online deproduse de bricolaj şi construcţii comandate în perioada de reduceri au fost Argeş(+70%), Dolj (+43%) şi Olt (35%). La polul opus, judeţele în care consumatorii aucomandat mai puţin în perioadele cu discount au fost Cluj (-36%), Arad (-42%) şi CaraşSeverin (-83%).
Bucureştiul, campion la comenzile online de materiale de construcţii
În topul comenzilor online în Black Friday 2021, pe categorii de produse, au intratmobilierul şi obiectele sanitare, care şi-au dublat vânzările. Cele mai cumpărateproduse la nivel naţional pe site-ul www.mathaus.ro au fost caloriferele, produsele şiaccesoriile destinate încălzirii locuinţelor, care au înregistrat creşteri de peste 300% înperioada reducerilor. Pe locul doi, cu o creştere de 286% au fost generatoarele iar pelocul trei s-au situat electrocasnicele (+280%). Acestea au fost comandate cupreponderenţă în judeţe unde proiectele de construcţii sunt într-o continuădezvoltare, precum Bucureşti, Timiş, dar şi în Călăraşi, Gorj şi Mehedinţi.Bucureştiul a comandat online cele mai multe produse din categoria materiale deconstrucţii, vopsea , zidărie şi sisteme pentru termoizolaţii.
"Comerţul online în domeniul materialelor de construcţii urmează aceleaşi reguliprecum categoriile clasice de produse. De Black Friday observăm o creştere majoră acomenzilor, stimulată de facilităţile integrate oferite de Mathaus.ro, precum livrareala domiciliu cu maşinile din flota proprie, indiferent de greutatea şi cantitateacomandată. În prezent, flota Arabesque numără peste 1000 de maşini specializate,fiind unul dintre avantajele competitive ale brandului" spune Marinela Bujor, directorde marketing & eCommerce Arabesque.
Potrivit analizei Mathaus, 57% din comenzi au avut livrare cu flota proprie, iardiferenţa a fost asigurată prin intermediul curierilor parteneri.
"În ultimii doi ani, rutina cumpărăturilor a integrat comenzile online, indiferent deproduse. Pe site-ul www.mathaus.ro se cumpără fier beton pentru fundaţie, centraletermice, sisteme de încălzire prin pardoseală, cabluri pentru instalaţia electrică, pânăla tapet pentru camera copilului. Ceea ce observăm este o creştere a încrederii înonline pe aceste segment de produse" spune Marinela Bujor, director de marketing &eCommerce Arabesque.
Reduceri de până la 60%
Analiza făcută de retailerul român de bricolaj şi materiale pentru construcţii vine încontextul în care comportamentul de consum al publicului său dictează tipurile dereduceri oferite de Black Friday. De aceea, de Black Friday 2022 peste 5000 deproduse vor avea discount-uri de până la 60%. Campania începe miercuri seara, pe 9noiembrie, iar ofertele sunt disponibile în online şi offline în perioada 9-14noiembrie.
Pentru segmentul “Garduri şi împrejmuiri”, retailerul anunţă reduceri de până la 20%la panourile de gard, şipcă metalică, policarbonat, plasă de umbrire şi alte produsesimilare. Materialele pentru finisaje şi amenajări au reduceri de până la 56%, dinaceastă categorie făcând parte gipsul carton, gresia, faianţa, parchetul şi plintele.
Discounturi considerabile vor fi la articolele termice, sanitare şi electrocasnice, uneledintre ele având discounturi de până la 60%. De asemenea, clienţii pot comandacentrale, radiatoare, calorifere electrice, electrocasnice, aparate de aer condiţionat lajumătate din preţ. Reduceri semnificative de preţ, de până la 50% sunt aplicateutilajelor şi uneltelor de tip betoniere şi bormaşini, precum şi la produsele electrice şide iluminat.
Cei care vor să îşi amenajeze casa vor găsi reduceri de până la 56% la mobilier şidecoraţiuni, de 32% pentru vopsea şi lac, 27% la utilajele de grădinărit şi 20% pentrutermoizolaţii.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:50
Donald Trump a făcut o numire importantă în consiliul DOGE condus de Elon Musk
-
astăzi, 07:23
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1034. Zelenski cere diplomaţilor să modeleze opinia publică din străinătate cu privire la aderarea Ucrainei la NATO / Trump aşteaptă o întâlnire cu Putin pentru a încheia războiul