- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Analiză ZF. Antreprenori care au mers contra curentului şi au deschis pieţe noi cu producţie în ţară
Antreprenori care au mers „contra curentului“ şi au deschis pieţe noi cu producţie în România: „Trebuie să o luăm aşa, cu paşi mărunţi, să îmbunătăţim câte un pas“. La un deficit de 6,3 mld. euro în comerţul cu produse alimentare, orice investiţie care aduce producţie în România este un semnal bun.
Analiză ZF. Antreprenori care au mers contra curentului şi au deschis pieţe noi cu producţie în ţară
Brânzeturi maturate, creme din fistic sau alune, cartofi congelaţi, porumb dulce, cidru sunt câteva dintre segmentele de piaţă unde există deja producţie locală, care se luptă cu brandurile din import, anunţă Ziarul Financiar.
Industria alimentară şi a băuturilor a cunoscut în ultimii ani mai multe tendinţe care au demonstrat că antreprenorii, dar şi marile companii au în ADN valul schimbărilor astfel că au sesizat din nişe care erau dominate în principal de importuri adevărate oportunităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Prima prelevare de organe la Spitalul Grigore Alexandrescu de la o tânără aflată în moarte cerebrală
Astfel, ei au ales nişte pieţe dominate în principal de importuri sau nişte pieţe „pe val“ în vest şi au ales să meargă contra curentului, adică să nu facă importuri, ci să testeze piaţa, să investească şi mai apoi să producă local.
În contextul în care România importă alimente de peste 6 mld. euro anual, demersul antreprenorilor, dar şi al unor companii multinaţionale vine ca o gură de aer pentru un sector care se confruntă cu mai multe paradoxuri.
Dacă ar fi să luăm în considerare o analiză la prima vedere a marilor magazine vedem că de exemplu în frigidere sau pe rafturi avem mazăre congelată din Polonia, spanac şi conopidă congelate de provenienţă „UE“ ambalate în Belgia, bulion din concentrat de tomate de provenienţă „din afara UE“, burger de vită din Germania, brânză pentru copii din Spania, conserve de ardei iuţi din Turcia – sunt doar câteva exemple de produse alimentare cu valoare adăugată care se găsesc în prezent pe rafturile magazinelor de pe plan local şi a căror producţie nu depinde neapărat de sezonul în care ne aflăm.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO