Producătorul de bunuri de îngrijire a sănătăţii Johnson & Johnson s-a menţinut pe poziţia a doua, în timp ce fostul lider, compania de investiţii Berkshire Hathaway, a coborât pe patru. Locul al treilea a fost ocupat de compania 3M.
Google, operatorul celui mai popular motor de căutare pe internet din lume, a ajuns pe prima poziţie în urma rezultatelor financiare foarte bune şi a admiraţiei populaţiei pentru angajaţii companiei, a afirmat şeful Harris, Robert Fronk. Sondajul a evidenţiat îmbunătăţirea reputaţiei companiilor în SUA, în contextul recuperării economiei şi a estompării scandalurilor din timpul crizei financiare.
„Există încă 44% din populaţie care spune că reputaţia corporaţiilor americane se înrăutăţeşte, însă procentul a scăzut semnificativ”, a afirmat el.
Top zece este completat de Apple (5), Intel (6), Kraft Foods (7), Amazon (8), Walt Disney(9) şi General Mills (10).
Sondajul, aflat la a 12-a ediţie, a fost derulat online, fiind consultate 30.000 de persoane în privinţa celor mai cunoscute 60 de companii americane.
Pe ultimele poziţii s-au situat Chrysler, Citigroup, Goldman Sachs, BP şi AIG.