În febra campaniilor promoţionale de Black Friday, eveniment organizat pe plan local începând cu 2011, au intrat şi unii dintre cei mai mari jucători din economie (Carrefour, Orange, Vodafone, Telekom, Digi), care încearcă să profite de contextul favorabil consumului, care le-ar putea aduce încasări apropiate de cele din decembrie, care se situează în mod tradiţional la un nivel record, scrie Ziarul Financiar.
Vânzările ar putea ajunge uşor la 920 mil. lei (200 mil. euro) doar în ziua de vineri în condiţiile în care, conform unei cercetări de piaţă realizate de compania Kantar Millward Brown România, 79% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au auzit despre Black Friday şi 45% vor să achiziţioneze ceva.
Doar cel mai mare magazin online local mizează pe vânzări de 350 mil. lei pe durata zilei de vineri.
„Ne aşteptăm la comenzi de 350 mil. lei. Anul trecut am avut comenzi de 300 mil. lei. Ne-am aşteptat la mai puţin şi am fost surprinşi de amploarea evenimentului. Ne aşteptăm la 1,3 milioane de produse vândute“, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, care administrează cel mai mare magazin online local.
Citiţi mai multe informaţii pe zf.ro.