Veniturile totale ale Vodafone au crescut, în ultimul trimestru al lui 2019. Diferenţa faţă de anul precedent

Publicat: 05 02. 2020, 09:48
Actualizat: 11 05. 2020, 13:56

Valoarea ARPU mobil (average revenue per user – venitul mediu pe utilizator) a fost de 5,1 euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România: „În trimestrul trecut, am continuat să investim în reţelele noastre şi am lansat oferte noi şi îmbunătăţite de servicii fixe şi TV pentru toţi clienţii noştri. Vom continua procesul de integrare, iar în curând vom finaliza fuziunea celor două companii şi vom deveni o singură entitate, pas ce ne va permite să consolidăm şi mai mult capabilităţile mobile şi fixe. Vom continua să colaborăm cu autorităţile pentru a asigura un echilibru adecvat în ceea ce priveşte securitatea, acoperirea şi investiţiile pentru susţinerea digitalizării societăţii româneşti, în timp ce analizăm cu atenţie condiţiile pieţei pentru a avea o concurenţă bună şi sănătoasă”.

Vodafone România a achiziţionat anul trecut UPC România, după ce Comisia Europeană a aprobat preluarea de către Vodafone Grup a operaţiunilor Liberty Global în România, Germania, Cehia şi Ungaria, într-o tranzacţie de 18,4 miliarde de euro.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, cu operaţiuni mobile în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.