Bucureşti, august 2023 – Animax, retailerul pet cu cea mai extinsă reţea de magazine din România, îşi consolidează poziţia în piaţă cu două noi magazine, în Bucureşti şi Alba-Iulia, după o investiţie totală de 270.000 euro. Astfel, compania ajunge la 131 de unităţi la nivel naţional. Până la finalul anului, retailerul vizează încă 6 extinderi în ţară.
Magazinul din Bucureşti, deschis în Cosmopolis Plaza (str. Europa, nr. 9 bis), primul mall strip dintr-un complex rezidenţial din ţară, include şi o farmacie veterinară, fiind a 29-a unitate din Capitală. Cu o suprafaţă de aproape 370 mp, noul magazin Animax este creat după un concept nou, cu un design modern şi atractiv şi o amenajare ergonomică şi armonioasă, ceea ce facilitează găsirea în mod intuitiv şi rapidă a produselor dorite, oferind astfel o experienţă plăcută la cumpărături. Investiţia în această unitate s-a ridicat la 200.000 de euro.
Totodată, Animax deschide primul său magazin în Alba-Iulia, în Carolina Mall (str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 2), cu o suprafaţă de 140 mp, după o investiţie de 70.000 de euro.
Cele două magazine vor fi inaugurate în aceeaşi zi, joi, 31 august, oferind reduceri de 20% la toate produsele în limita stocului disponibil, timp de 4 zile, până pe 3 septembrie.
“Cu o puternică reţea în întreaga ţară, concepte noi şi o gamă diversificată de produse, filosofia Animax este să fie acolo unde sunt iubitorii de animale, cât mai aproape de clienţii săi. Prin urmare, strategia noastră de business este să căutăm constant oportunităţi de extindere, prin care să acoperim zone strategice din Bucureşti şi din ţară, completând în multe cazuri oferta de produse cu farmacii veterinare, asigurând produse şi servicii complete pentru prietenii noştri necuvântători, animalele de companie. De altfel, este cunoscut faptul că, la nivel de Europa, românii au cele mai multe animale de casă, trend care este în creştere în România. Astfel, am înregistrat şi o creştere de 15% a cererii pentru hrană umedă şi accesorii pentru animale în prima jumătate din an faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut. În acest context, ne dorim să acoperim cererea tot mai mare pentru produse de calitate pentru animale de companie atât în toate zonele Bucureştiului, cât şi în zone importante din ţară, aducând şi un nou concept de retail pe această piaţă, care îmbină perfect experienţa de cumpărături cu pasiunea pentru animale de companie”, declară Miruna Diaconescu, Director de Marketing, Pet Network International Romania.
Pe fondul cererii crescute pentru produse pentru animale şi din dorinţa de a fi cât mai aproape de clienţii săi, Animax are în plan şase noi extinderi în ţară în 2023 prin care vizează consolidarea poziţiei pe piaţă la nivel naţional.
Tot ca parte din dezvoltarea companiei, Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online şi lansând aplicaţia FideliClub prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziţie.
Prezent în majoritatea oraşelor mari din ţară, Animax are cele mai multe magazine în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Iaşi, Oradea şi Timişoara şi un total de peste 500 de angajaţi, fiind astfel cel mai extins retailer specializat în vânzarea de produse şi accesorii pentru animale de companie.