Uite cum sfatul soţiei tale se poate transforma într-o idee de business. Aceasta este povestea soţilor Ştefan care, printr-o investiţie de aproximativ 30.000 de euro, şi-au deschis o cofetărie destinată persoanelor care ţin la siluetă. Preparatele sunt adaptate şi în funcţie de problemele de sănătate ale clienţilor.
„Aceste produse sunt făcute din ingrediente naturale. Ţinem cont de toate problemele clienţilor, alergii sau probleme grave de sănătate cum ar fi diabetul. Ajustăm reţetele pe problemele fiecărui client. Sunt mai mulţi tineri decât vârstinici”, spune Ioana Radu, master-mind-ul din spatele acestor delicioase reţete.
Roxana precizează că povestea a început când soţul ei s-a decis să îşi schimbe radical viaţa şi să renunţe la zahar. Treptat, afacerea a prins contur. Serviciile vin ca o alternativă sănătoasă pentru cei mici care râvnesc mereu după ceva dulce. Totuşi, din cauza pandemiei, vânzările au început să scadă. Tot mai mulţi clienţi au început să renunţe la acest răsfăţ. Roxana nu a putut să acceseze ajutoarele oferite de stat pentru că afacerea ei nu activa în domeniul HoReCa.
„Această idee a pornit şi de la faptul că soţul meu nu mai este consumator de zahăr de mai bine de 15 ani. Venim în ajutorul multor păriniţi cu copii cu probleme, cu alergii. Am fost pe linia de plutire în sensul că n-am venit cu bani de acasă. Oamenii cred că-şi reconfigurează, ca să spun aşa, bugetul. Să sperăm că reuşim să supravieţuim. Am văzut că ne-au scăzut încasările cu mai bine de 50% faţă de anul trecut”, povesteşte Roxana Ştefan, owner OstrawVegan.
Cu toate acestea, ea speră ca Sărbătorile de Crăciun să-i aducă un profit. Rezultatul final nu ţine, însă, numai de ea.
„Momentan, noi nu avem nicio comandă. Practic, noi avem business plan pregătit, să zic aşa, dar dacă nu avem comenzi nu avem ce să facem.”