Antivirusul românesc se vinde în Asia, iar firmele de cablu atacă în forţă piaţa europeană

Soluţii antivirus româneşti pentru firme asiatice şi servicii de cablu pentru croaţi. Cam aşa se poate rezuma business-ul unor companii româneşti care au luat cu atac piaţa globală şi au reuşit să-şi impună serviciile pe pieţele internaţionale, potrivit www.incont.ro.

Urmărește
122 afișări
Imaginea articolului Antivirusul românesc se vinde în Asia, iar firmele de cablu atacă în forţă piaţa europeană

Antivirusul românesc se vinde în Asia, iar firmele de cablu atacă în forţă piaţa europeană (Imagine: Shutterstock)

Pornită la drum în urmă cu 15 ani de misteriosul om de afaceri Zoltan Tsezari, compania oferă servicii de cablu, internet, telefonie fixă şi mobilă în peste 200 de oraşe din ţară, precum şi în regiune.

Chiar şi aşa, RCS&RDS nu pleacă la drum fără experienţă. Este singurul operator cu capital românesc de pe piaţă, după ce fostul operator monopolist Romtelecom a fost privatizat. Aici îi are ca adversari pe UPC şi Romtelecom, însă este, la ora actuală, cel mai mare operator de cablu, cu 2,7 milioane de clienţi.

Cum stă situaţia în regiune? Cei de la agenţia de rating Moody's punctează, în cel mai recent raport, faptul că firma este lider pe piaţa televiziunii prin satelit în Cehia şi Croatia, iar în Serbia ocupă locul doi, la fel ca în Ungaria (televiziune prin cablu şi satelit), potrivit Autorităţii maghiare pentru Reglementare în Comunicaţii. Aici, operatorul are, prin brandul Digi TV, circa 690.000 de clienţi şi o cotă de 25%.

Citeşte mai multe pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici