Maşina este disponibilă în patru versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique şi Privilege şi cu trei versiuni de motorizare.
Propulsorul pe benzină are o capacitate cilindrică de 1,6 litri, dezvoltă 110 Cai putere (CP) şi poate cuplat fie la o transmisie manuală, fie la una automată.
Cele două motorizări diesel au 85 CP, respectiv, 105 CP, dintr-un propulsor de 1,5 litri.
Renault a început să preia comenzi pentru noul model, însă primele livrări către clienţi vor fi realizate la începutul lunii noiembrie.
Renault Fluence va dispune în dotarea standard de aer condiţionat, ABS cu asistenţă la frânarea de urgenţă (AFU) şi şase airbag-uri.
Modelul Fluence este produs la Bursa, în Turcia, în fabrica Oyak, în locul Megane Sedan, pe aceeaşi linie de fabricaţie.
Pentru Fluence, Renault a investit 110 milioane de euro, aproape jumătate din sumă fiind destinată realizării utilajelor pentru furnizor, iar restul a fost alocată pentru uzină.
Pe lângă România, modelul Fluence a fost lansat în Turcia şi Rusia, iar în 2010 va fi introdus şi pe pieţele din Europa de Vest.
Potrivit directorului comercial al Renault, Fabrice Cambolive, producătorul auto a reprioritizat pieţele şi acordă acum o mai mare atenţie României. Astfel, lansările viitoarelor modele pe piaţa locală ar putea fi mai bine sincronizate cu cele internaţionale, având în vedere că până acum, de exemplu, în cazul modelului Laguna, lansarea în România a avut loc la circa şase luni după statele din vestul Europei.
În a doua parte a anului 2011, Renault va lansa în România o versiune 100% electrică a modelului Fluence.