Antreprenorul care a lansat un concept unic în România. Cum funcţionează businessul fără angajaţi

Într-o perioadă critică, în care distanţarea socială a devenit un laitmotiv, iar companiile implementează măsuri din ce în ce mai drastice pentru păstrarea siguranţei consumatorilor şi a angajaţilor, un antreprenor cu experienţă în producţia de mobilier vine cu ceva în plus. Un concept store de bucătării fără angajaţi, în care interacţiunea clienţilor cu designerii e 100% remote şi digitalizată.

Urmărește
1081 afișări
Imaginea articolului Antreprenorul care a lansat un concept unic în România. Cum funcţionează businessul fără angajaţi

MĂDĂLIN TOMESCU, FONDATOR KUZIINI: „Am simţit că fără inovaţie businesul meu nu mai ţine pasul cu viitorul, aşa că am preluat ideile existente şi le-am îmbunătăţit, pentru a răspunde nevoilor industriei şi pieţei aflate în schimbare.”

Mădălin Tomescu şi-a început cariera de antreprenor în urmă cu două decenii, încă din perioada adolescenţei. Când a lansat prima afacere, lucra în paralel într-o companie multinaţională. „În acea perioadă am pus bazele unei fabrici de mobilier custom made pentru că am simţit că există cerere în piaţă pentru acest segment, iar la acel moment era un concept nou pentru România”, povesteşte el. A activat în segmentul producţiei de mobilier rezidenţial şi comercial, destinat locuinţelor, hotelurilor, magazinelor, sediilor de companii, dar şi universităţilor. Printre clienţii săi se numără Casa Regală a României, Academia Română, Facultatea de Ştiinţe Economice, Institutul de Fizică Nucleară Măgurele, o serie de restaurante, cafenele şi cluburi (La Plăcinte, Arco, Borsalino, The Tube, Dristor, Kilometrul Zero, Alioli), cinematografele One Laserplex, Movieplex şi Hollywood Multiplex, dar şi hotelul Qosmo şi alte pensiuni. „Cred că cel mai important aspect în cariera mea a fost să livrez servicii de calitate clienţilor mei, ca aceştia să se întoarcă la mine de fiecare dată când au nevoie de mobilier”, spune Tomescu.

În urma experienţei acumulate şi a unei cercetări pe care a făcut-o în paralel, a decis să dezvolte un nou brand, Kuziini, lansat toamna aceasta sub forma unui concept store atipic, din dorinţa de „a aduce în industria de mobilier acea componentă de care se vorbeşte foarte mult, şi anume digitalizarea, componentă esenţială pentru a ţine pasul cu viitorul”.

Antreprenorul spune că, în cazul Kuziini, de la idee până la proiect a fost un drum lung, fiind vorba de un concept nou pe piaţa din România. „Am simţit că fără inovaţie businesul meu nu mai ţine pasul cu viitorul, aşa că am preluat ideile existente şi le-am îmbunătăţit,  pentru a răspunde nevoilor industriei şi pieţei aflate în schimbare. Astfel s-a născut conceptul Kuziini, care face businessul meu unic prin elementul de inovare. Secretul meu a fost să mă focusez pe viitor.” Investiţia în noul proiect s-a ridicat la 200.000 de euro, din fonduri proprii şi credit bancar.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici