- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Anul 2010 va fi favorabil magazinelor online şi de tip hard discount
Anul viitor va fi mai dificil decât 2009 pentru retaileri, o evoluţie favorabilă fiind preconizată pentru reţelele de magazine de tip hard discount (cu preţuri mici, n.r.) şi pentru cele online, apreciază reprezentanţi ai companiilor de profil din România.
Anul 2010 va fi favorabil magazinelor online şi de tip hard discount (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"2009 nu va fi un an fericit, nu am încă cifrele finale, dar cred că se va constata o contractare a pieţei de retail şi o împărţire pe mai mulţi jucători. În ceea ce priveşte anul 2010, acesta va fi mai dificil, însă va fi favorabil reţelelor de magazine de tip hard discount, singurul format în care se anunţă investiţii pentru perioada următoare. Aceste reţele, care în ţări precum Franţa, Germania sau ţările nordice au o cotă de piaţă foarte mare, au intrat timid şi în România", a declarat, marţi, la seminarul "Romania Retail Forum 2009", organizat de MEDIAFAX, directorul executiv al Selgros România, Alexandru Vlad.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
El a adăugat că produsele acestor tipuri de magazine au preţuri scăzute şi sunt, relativ, bune.
"Odată cu intrarea masivă a acestui tip de magazin pe piaţă, corelată cu o scădere a preţurilor la terenuri în unele zone, peisajul retailerului român se va schimba total. 2010 va fi cu siguranţă primul an în care hard discountul va avea un cuvânt de spus", a afirmat Vlad.
Totodată, reprezentanţii Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) consideră că şi reţelele online vor avea de câştigat.
"Ponderea cifrei de afaceri obţinute din magazinele online a început să fie din ce în ce mai mare", a spus Adrian Manolache, secretar general al AMRCR.
Principalii jucători din sectorul de discount din România sunt Profi, Pludi Market, Rewe şi MiniMax Discount.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO