Aplicaţie de cumpărături pe telefonul mobil pentru clienţii eMAG

Magazinul online de electronice, electrocasnice şi produse IT eMAG a lansat, luni, versiunea pentru telefonul mobil a paginii de internet, eMAG Mobil, clienţii putând astfel să achiziţioneze produse direct de pe dispozitivele portabile, a anunţat compania.

Urmărește
655 afișări
Imaginea articolului Aplicaţie de cumpărături pe telefonul mobil pentru clienţii eMAG

Aplicaţie de cumpărături pe telefonul mobil pentru clienţii eMAG

"eMAG Mobil deschide un nou segment pe piaţa comerţului online, fiind lansat într-un moment de creştere accelerată a pieţei de Internet mobil din România", a declarat, într-un comunicat, Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare al magazinului online.

eMAG Mobil este versiunea compactă a pagini de internet a magazinului online, care permite utilizatorilor să caute şi să navigheze în catalogul de produse şi să plaseze comenzi.

Site-ul eMAG Mobil a fost testat în ultimele două săptămâni de peste 3.000 de utilizatori.

"Dacă anul trecut telefoanele inteligente cu acces la Internet reprezentau 10% din numărul total al terminalelor mobile funcţionale în reţelele telecom, aşteptările operatorilor sunt ca anul acesta procentul să crească spre 30%", se mai arată în comunicat.

eMAG a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 60%, la 102 milioane euro, iar pentru acest an vizează afaceri de 150 de milioane de euro. eMAG face parte, alături de Asesoft Distribution şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici