Apple a preluat de la Google titlul de cel mai valoros brand din lume
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depăşind Google, care a deţinut acest titlu timp de patru ani.
Apple a preluat de la Google titlul de cel mai valoros brand din lume (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Brandul Apple valorează 153 de miliarde de dolari, aproape jumătate din capitalizarea de pe piaţă a companiei, arată studiul BrandZ, realizat de agenţia de cercetare de marketing Millward Brown.
Producătorul iPhone şi iPad a depăşit anul trecut Microsoft devenind cea mai valoroasă companie de tehnologie la nivel mondial.
Atenţia Apple pentru detalii şi prezenţa gadget-urilor acesteia în mediul corporatist au permis companiei să se detaşeze de ceilalţi producători de electronice, a afirmat Peter Walshe, director la Millward Brown.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Lasconi anunţă o întâlnire cu Nicuşor Dan: Nu văd cum aş putea să mă răzgândesc
-
Vladimir Ciorbă, patronul Nordis, reacţie la implicarea sa în reţinerea primarului din Sinaia/ „Încă din vara anului trecut am depus numeroase sesizări către DNA şi alte organe competente"
-
Daniel David: Avem o problemă foarte mare cu numărul de profesori
Dintre primele zece branduri din clasament, şase aparţin unor companii de tehnologie sau telecom. Astfel, alături Apple şi Google, în top sunt prezente IBM, pe locul trei, Microsoft, pe poziţia a cincea, iar pe locul şapte AT&T. China Mobile ocupă locul nouă.
Brandului McDonald's i-a revenit poziţia a patra, în creştere cu două trepte. Coca-Cola şi Marlboro au coborât câte un loc, pe poziţiile şase şi opt. General Electric ocupă pe locul zece.
Cererea din China reprezintă un factor major pentru creşterea valorii brandurilor de fast-food, menţionează Walshe.
"Chinezii au descoperit fast-food-ul, iar acest stat este o piaţă atât de mare - Starbucks, McDonald's...şi pizza au lovit China", a spus el.
Un număr de 19 dintre dintre primele 100 de branduri provin de pe pieţele emergente, comparativ cu 13 anul trecut.
Facebook a intrat în top 100 la poziţia 35, cu o valoare a brandului de 19,1 miliarde de dolari. Totodată, Toyota şi-a recuperat titlul de cel mai valoros brand auto, însă studiul a fost realizat înainte de cutremurul care a lovit în martie Japonia şi a afectat activitatea furnizorilor de piese.
Valoarea totală a primelor 100 de branduri a crescut cu 17%, la 2.400 miliarde de dolari.
Pentru realizarea clasamentului, Millward Brown ia în calcul valoarea pe care o companie o dă propriului brand, dar şi notorietatea brandului în rândul a peste două milioane de consumatori din întreaga lume.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:54
Live text Războiul din Ucraina, ziua 1065. Pentagonul confirmă că suspendarea ajutorului extern de către Trump nu afectează sprijinul militar pentru Ucraina / Şeful NATO cere SUA să continue înarmarea Ucrainei şi promite sprijin financiar european / Zelenski: „Trump trebuie să iasă victorios în încheierea războiului din Ucraina”
-
ieri, 22:44
Imaginile din satelit arată construcţii militare israeliene în zona demilitarizată de lângă Siria