- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Apple, Google, Coca-Cola şi Microsoft, în topul celor mai puternice mărci
Apple, Google şi Microsoft ocupă primele poziţii în clasamentul celor mai puternice 100 de mărci, în timp ce numele din industria luxului, precum Prada sau Ralph Lauren, au căzut în topul realizat de Interbrand, potrivit Bloomberg.
Apple, Google, Coca-Cola şi Microsoft, în topul celor mai puternice mărci
Mărcile din domeniul tehnologiei se menţin pe primele poziţii. Apple şi Google s-au clasat pe primele două locuri pentru al patrulea an la rând, iar Amazon a intrat în top 10. Valoarea de brand a Facebook a crescut cu 48 de procente, mai rapid decât oricare alt nume, şi ocupă, în prezent, locul 15.
Aproape o treime din listă este compusă din companii de automobile şi de tehnologie, Toyota poziţionându-se pe locul cinci, iar Mercedez-Benz pe nouă. Producătorul de maşini electrice Tesla Motors Inc. a intrat pentru prima data în clasament, în timp ce Volkswagen AG a pierdut cinci poziţii în urma scandalului de anul trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Alegeri SUA 2024: Cum este ales preşedintele SUA. De ce un candidat care obţine cele mai multe voturi poate să piardă alegerile
-
Datoria publică a României a crescut în august la 886,9 miliarde de lei, ajungând la 52,7% din PIB
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
O cerere scăzută pe piaţa modei, în special în China, a făcut ca branduri precum Prada şi Ralph Lauren să îşi schimbe poziţiile ocupate. Astfel, Prada a căzut de pe locul 69 pe locul 81, Ralph Lauren a lăsat în urme şapte poziţii, fiind acum pe locul 98, în timp ce Hugo Boss a ieşit din topul Interbrand.
Hermes nu a respectat tiparele şi a urcat şapte poziţii până pe locul 34, iar acest lucru se datorează consecvenţei, explică Rebecca Robins, directorul Interbrand. În schimb, intrarea Prada în comerţul cu amănuntul a dus la scăderea valorii brandului.
Brandurile de succes sunt „cele care au claritate în mesaj şi consecvenţă pe piaţă”, a declarat Rebecca Robins, director Interbrand, într-un interviu. În funcţie de ţara de origine, 52 de branduri sunt americane, zece sunt din Germania şi opt din Franţa.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO