- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (20.12.2023, 10:01)
- Raul Peterlin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Aproape jumătate din autoturismele noi din UE sunt electrificate / Maşinile diesel sunt în cădere liberă
Vânzările de maşini electrice în Uniunea Europeană au reprezentat aproape jumătate din totalul înmatriculărilor de autoturisme noi în UE în perioada ianuarie-noiembrie 2023, potrivit Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile, scrie miercuri Reuters.
Urmărește
3163 afișări
Aproape jumătate din autoturismele noi din UE sunt electrificate / Maşinile diesel sunt în cădere liberă
Maşinile electrice, fie că este vorba de modele complet electrice, hibride plug-in sau hibride complete, au reprezentat peste 47,6% din totalul înmatriculărilor de autoturisme noi în UE în luna noiembrie, în creştere de la 43% în aceeaşi perioadă a anului trecut, a precizat Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Înmatriculările de autoturisme noi în Uniunea Europeană au crescut cu 6,7% în noiembrie, a 16-a lună consecutivă de majorare, cu o creştere de 13,3% faţă de anul precedent în ceea ce priveşte înmatriculările de maşini electrice.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
Înmatriculările de maşini pe benzină au crescut cu 4,2%, în timp ce cele diesel au scăzut cu 10,3%.
Înmatriculările de maşini complet electrice au crescut cu 16,4% faţă de anul precedent, la 144.378 de maşini.
În Germania, principala piaţă de vehicule electrice din Europa, au scăzut cu 22,5%, la 44.942 de vehicule.
Pe piaţa produselor electrificate, consumatorii au continuat să prefere vehiculele hibrid-electrice, cu o creştere de 28,7% de la an la an, în timp ce cererea de vehicule hibride de tip plug-in a scăzut cu 22,1%.
În Germania, Franţa şi Italia, înmatriculările de automobile hibrid-electrice au depăşit 1,5 milioane de vehicule de la începutul anului, dintr-un total de aproape 2,5 milioane de vehicule în UE.
În pofida ascensiunii vehiculelor electrice, ACEA a declarat la începutul lunii decembrie că, în Europa, „sectorul vehiculelor electrice riscă să rămână în urma sectoarelor vehiculelor electrice din alte regiuni fără o strategie industrială solidă a UE, pe fondul dominaţiei Chinei în lanţul de aprovizionare şi al stimulentelor oferite de SUA pentru producătorii săi de automobile”.
Unii producători de automobile şi analişti au menţionat o plafonare a cererii de vehicule electrice în ultimele luni. Cel mai mare producător auto din Europa, Volkswagen, a declarat în octombrie că cererea de vehicule electrice nu se dezvoltă aşa cum se aştepta, în timp ce producătorul de vehicule de lux Mercedes-Benz a avertizat cu privire la o piaţă a vehiculelor electrice „brutală”, caracterizată de reduceri puternice de preţuri şi probleme legate de lanţul de aprovizionare.
Înmatriculările la Volkswagen şi Renault au crescut cu 11,4% şi, respectiv, 6,1% în noiembrie, în timp ce înmatriculările au scăzut cu 7,3% pentru Stellantis, a precizat ACEA.
Compania de maşini electrice a lui Elon Musk, Tesla, a înregistrat un salt de aproape 45% în aceeaşi lună, reprezentând aproape 22% din înmatriculările de maşini complet electrice din UE.
Numărul de vehicule noi înmatriculate în noiembrie în UE, Marea Britanie şi în Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (AELS) a crescut cu 6%, până la 1,08 milioane de vehicule.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe