- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
AQUA Carpatica, succes răsunător în procesul «Sticlei Pătrate»
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie hotărăşte definitiv: STICLA PĂTRATĂ ESTE MARCĂ INREGISTRATĂ «AQUA Carpatica»
După o luptă judiciară întinsă pe parcursul a 7 ani cu o firma practic inexistentă pe piaţă, care a încercat să discrediteze brandul prin procese desfăşurate în multiple cicluri procesuale, atât în România cât şi în faţa instanţelor europene, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a pronunţat ieri, 5 octombrie 2022, hotărârea definitivă, prin care a fost respinsă acţiunea în anulare a mărcilor formulată de acel pretins competitor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Klaus Iohannis, cel care a nesfințit Calendarul Alegerilor Prezidențiale la români, ți-a rebotezat Ignatul: Ziua Renașterii Porcilor
-
FSB susţine că a dejucat comploturile ucrainene de a ucide ofiţeri de rang înalt
-
China va construi cel mai mare baraj hidroenergetic din lume în Tibet
-
Un mare producător de maşini donează un milion de dolari pentru inaugurarea lui Donald Trump la Casa Albă
S-a constatat că nu există niciun risc de confuzie între sticla pătrată AQUA Carpatica şi alte branduri.
În consecinţă toate mărcile AQUA Carpatica sunt valabil înregistrate şi oferă protecţie pentru întreg teritoriul Uniunii Europene.
Această hotărâre vine după ce Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a stabilit deja că desenul sticlei competitoare nu constituie o operă în sensul legii şi nu poate beneficia de protecţia conferită de legislaţia în materia dreptului de autor.
Sticla pătrată nu poate fi obiect de proprietate intelectuală al nimănui. În plus, arhetipul unei sticle pătrate – poligonale (înregistrat încă din 1866 în Statele Unite) nu poate fi obiect de proprietate intelectuală al nimănui.
De altfel, Autoritatea Europeană competentă în domeniul proprietăţii intelectuale (EUIPO – European Union Intellectual Property Office), familiarizată cu nenumărate sticle pătrate – poligonale şi cu rolul funcţional al acestei forme, a constatat deja că există o distinctivitate clară între cele două mărci.
În urma deciziei ICCJ, Jean Valvis, fondatorul si Preşedinte AQUA Carpatica a declarat : „În 2016, când mulţi au afirmat că AQUA Carpatica «dispare», am asigurat consumatori că brandul dispare numai când Carpaţii vor «dispărea».
Acum şi Justiţia din România şi pieţele internaţionale ne dau dreptate!
AQUA Carpatica este un succes considerabil atât la nivel naţional cât şi internaţional, bazat pe preferinţele consumatorilor care au apreciat puritatea, lipsa şi conţinutul scăzut de nitraţi, gustul şi mineralizarea izvoarelor AQUA Carpatica ca valori esenţiale ale brandului.
Această reuşită extrem de importantă pentru noi ne întăreşte încrederea în justiţie şi ne consolidează forţa de extindere internaţională, AQUA Carpatica fiind deja prezentă în multe pieţe mondiale: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Polonia, Grecia, Emiratele Arabe, Qatar, Arabia Saudita, Israel, Japonia, Taiwan, Germania, Spania, Cipru, Elveţia, Moldova.
Această validare vine coroborată cu un alt succes de răsunet înregistrat anul acesta, parteneriatul strategic dintre AQUA Carpatica şi compania PepsiCo.
Mulţumim pe această cale, partenerilor noştri, Stoica & Asociaţii, pentru tot sprijinul extraordinar acordat, pentru consecvenţă, dar mai ales pentru profesionalismul dovedit.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.