Livrările telefonului pliabil Galaxy Fold, amânate. Samsung anunţă clienţii care au plătit deja că nu ştie încă data oficială la care îşi vor primi smartphone-urile

Publicat: 07 05. 2019, 14:43
Actualizat: 11 05. 2020, 15:05

Cel mai mare producător mondial de smartphone-uri a întârziat vânzările globale ale telefonului pliabil în valoare de 1.980 dolari, după ce recenzenţii au semnalat probleme ale acestuia.

Conform reglementărilor din SUA, compania Samsung a fost obligată să înştiinţeze clienţii cu privire la faptul că precomenzile vor fi anulate în cazul în care produsul nu va fi expediat până la data de 31 mai.

Deşi problema nu afectează direct bilanţul contabil al companiei, amânarea dăunează eforturilor firmei de a se prezenta ca un inovator în domeniul tehnologiei, susţin analiştii.

Samsung a anunţat că intenţionează să producă cel puţin un milion de telefoane pliabile în primul an, comparativ cu cele 300 de milioane de telefoane obişnuite pe care le produce în medie, anual. Compania a încetat primirea precomenzilor pentru Galaxy Fold mai devreme, din cauza a ceea ce a numit o „cerere prea mare”.