Profitul operaţional al Sony a scăzut cu 5,9% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2010-2011, la 137,5 miliarde yeni (1,68 miliarde de dolari), din cauza competiţiei dure de pe piaţa televizoarelor.
Acţionarii companiei apreciază strategia directorului general Howard Stringer, care a concediat angajaţi şi a vândut mai multe fabrici pentru a îmbunătăţi profitabilitatea. Stringer, născut în Ţara Galilor, a devenit în 2005 primul CEO non-japonez al Sony. Totuşi, acţionarii consideră că Sony trebuie să inoveze şi să lanseze produse revoluţionare pentru a reuşi să prindă din urmă rivali precum Apple sau Samsung.
Sony a anunţat, la Consumer Electronisc Show în Las Vegas, că are ca obiectiv pentru acest an să devină al doilea producător de tablete la nivel mondial, însă nu a prezentat încă vreun astfel de model.
Acţiunile Sony au scăzut cu 25% din 2005, iar compania nu a reuşit în ultimii ani să obţină succese similare Walkman-ului şi consolei PlayStation.
Profitul operaţional al companiei a depăşit estimările analiştilor, de 127 miliarde yeni.